هزار

هزار کرمان

چهارشنبه ۹۰.۳.۴

با پرویز و محمد و فرزانه به سمت قم راه افتادیم. بسی خوشحال شدیم که فرزانه دیر اومد و یه بستنی مهمونمون کرد. چقدر دلم برا بچه ها تنگ شده بود.حمید٬ یاسر٬ علی کمالی٬ سمانه.

هفته پیش تولد مهدی بود. بچه ها زحمت کشیده بودن براش یه پتو کادو آورده بودن ( سگ ملافه سگ پتو ). تا کرمان چیزی یادم نمیاد چون به شدت خوابیدم.کجا؟ زیر صندلی عقب ون .... فک کنین ....

پنجشنبه ۹۰.۳.۵

آقای جاوید نیا که تو برنامه دونا باهاشون آشنا شده بودیم زحمت کشیدن این برنامه در خدمتشون بودیم چون تا حالا هزار نرفته بودیم.

مسیر تقریبا پاکوب هست.صبحانه رو کنار جانپناه خوردیم. و مسیر رو ادامه دادیم.

شیب نسبتا تند بود. نزدیکای قله که رسیدیم هوا بهم ریخت و صاعقه میزد.آقا جونمون که واجب تر بود.دیدیم پرنده ها هم دارن کوچ میکنن میرن یه ور دیگه.برگشتیم پایین.

نهار رو کنار آبشار خوردیم و رفتیم خونه آقای جاویدنیا.کلی بازی کردیم و داور خیلی ناداوری کرد سر والیبال وکمک داور هم که هی فرت و فرت کارت یا همون کارد زرد و قرمز نشون میداد.یاسر و مهدی کیک گرفته بودن خوردیم و خوابیدیم

جمعه ۹۰.۳.۶

hazar

صبح هم چه صبحانه ای.تخم مرغ تازه تولید شده توسط مرغ عزیز. کلی به آقای جاویدنیا زحمت دادیم.

رفتیم یه شیرینی فروشی اگه بدونین چی کار کردیم.فکر کنم یارو تا حالا چنین مشتری هایی ندیده بود.

نهار رو نایین یه رستوران کنار یه پمپ بنزین خوردیم. چه مرد مهربونی بود.کلا در رستوران رو به خاطر ما بست.

hazar

۱۱ شب رسیدیم قم. ۳ هم خونه بودیم.

قراره یه دفعه دیگه بریم. اینجوری نمی شه. تو گلومون گیر کرد

چاقو شکاری

مسافرتی لوازم کمپینگ وسایل فروشگاه و فروشگاه اینترنتی فروشگاه لوازم

مارک دار cccpو فروشگاه اینترنتی بهترین وسایل شکار لوازم کمپینگ فروشگاه لوازم

دوربین تک چشمی مونوکولار۳۲*۱۲

لوازم شکار لوازم ماهیگیری لوازم مسافرتی لوازم کمپینگ کوهنوردی فروشگاه و فروشگاه اینترنتی.

همایش کویرنوری

فروشگاه اینترنتی لوازم شکار و تیراندازی و کمپینگ فروشگاه تجهیزات لوازم شخصی .

هزار

پایگاه اینترنتی. پایگاه تخصصی کوهنوردی هم هوا . پان

آبشار لاتون - جنگل فندقلو

فروشگاه اینترنتی لوازم شکار و فروشگاه تجهیزات بالاخره به محل کمپینگ رسیدیم و

گنبد کاووس، ننه اژدر و چهل ساعت بیداری - قسمت دوم

پایگاه اینترنتی. فروشگاه اینترنتی لوازم شکار و تیراندازی و کمپینگ

دو فیلم با یک بلیط ... ( قایق سواری در رودهای خروشان )