سفر به اراک (روز اول)

Arak
Arak.jpgمسیر کرج - اراک از جاده قم

نقشه اراک

" برای بزرگنمایی عکس، آن را ذخیره کنید "

طرحی از نمای بالای بلدیه سلطان آباد

این شهر ابتدا به نام قلعه سلطان آباد بنا شد،

سپس سلطان آباد نام گرفت و  در سال ۱۳۱۶ با عبور راه آهن سراسری از آن به اراک تغییر نام داد.

" برای بزرگنمایی عکس، آن را ذخیره کنید "

سفر ما به استان مرکزی کاملا اتفاقی و پیشنهادی بود، در سفری سه روزه با توجه به آلودگی هوا در پایتخت، به سمت اراک به راه افتادیم.البته دوست داشتیم که می تونستیم روستاهای اطراف اراک رو هم می دیدیم که با توجه به اینکه آقای خودمان نبودیم، نشد.اما این فرصت رو غنیمت دونستیم و برای هر زمانی که داشتیم برنامه ریزی کردیم و در هر وقتی که امکانش پیش میومد، برنامه خودمون رو پیاده می کردیم.اما برای هماهنگی ها با چند خانواده دیگه از جاده ساوه که نزدیکتر بود نرفتیم و راهمون رو کمی دور کردیم و از جاده قم رفتیم.گرما و آلودگی در ابتدای مسیر تا نزدیکای اراک هم ما رو رها نمی کرد.اما به اراک که رسیدیم هوا ابری شده بود و قصد داشت دل ما رو کمی شاد کنه و بارون بزنه و برای ما که برای گردش برنامه ریزی کرده بودیم هوایی مطبوع رو فراهم کنه.البته با بارش بارون کمی هوا سرد شد، ولی از آلودگی خبری نبود.

کوه های اطراف جاده با ترکیبی متفاوت نمایی خاص ایجاد می کرد، برای من که منحصر به فرد بود

برج آزادی - تهران

میدان نوروز - اراک

میدان شهدا در مرکز شهر

این میدان می تونه به شما کمک کنه تا نقطه عطفی برای قرار ملاقاتها باشه

اگه کمی دقت کنید از این نما سر در بازار تاریخی اراک مشخصه

ادامه دارد ...

هواپيماي اراک ـ مشهد با ظرفيت كامل پرواز كرد

صبح امروز و با 144 مسافر؛ هواپيماي اراک ـ مشهد با ظرفيت كامل پرواز كرد مدير فرودگاه اراک گفت

پرواز اراك به مشهد در فرودگاه اراك بزودي از سر گرفته مي‌شود

اراک7 جدید - پرواز اراك به مشهد در فرودگاه اراك بزودي از سر گرفته مي‌شود - رویدادهای استان

پروازهاي فرودگاه اراک از سر گرفته مي‌شود

پايگاه خبري تحليلي خبر مركزي - پروازهاي فرودگاه اراک از سر گرفته مي‌شود - یک پایگاه خبری

آشنایی با فرودگاههای خرم‌آباد و اراک

فرودگاه بین المللی بروجرد | airport - آشنایی با فرودگاههای خرم‌آباد و اراک - فرودگاه بین المللی

پرواز...

دانشجویان ورودی92 دانشگاه فرهنگیان اراک - پرواز - همه فکر میکنند چون گرفتارند به خدا

پرواز هواپیما های جاسوسی بر فراز اراک وخنداب

فراهان آنلاین - پرواز هواپیما های جاسوسی بر فراز اراک وخنداب - جهان سر بسر حکمت و عبرت است

سفر به اراک (روز اول)

سفر به دیگر سو - سفر به اراک (روز اول) - گردشگری و عکاسی

پرواز کبوتر

پرواز کبوتر این عکس هفته قبل از بالای ارتفاعات کوه سرخه اراک گرفته شده كانون عكس مشهد