شرح سفر کیش

مرد پاییزی :

امروز که قصد دارم شرح سفر رو بنویسم نزدیک5ماه گذشته خیلی چیزا فراموش شده امروزم اصلا حالم خوب نیست ولی نمیدونم چرا می نویسم شاید یه حس قدیمی رو ارضاء می کنم با نوشتن درست مثل قدیما.

27اسفند حوالی ظهر بعد از یه روزشلوغ کاری راه افتادیم هنوز تازه از تهران خارج شدیم که بنزین تموم کردم!!!شب رسیدیم اصفهان مدرسه گرفتیم بعد از شام گشتی توی شهر زدیم از آخرین دیدارم از اصفهان حداقل20سال     می گذشت بهتر بگم از تنها دیدارم.هوای باحالی بود و زاینده رود زیبا و دل انگیز.

چون مقصدمون کیش بود باید سریع می رفتیم واین باعث شد صبح را بیفتیم به سمت شیراز.نرسیده به شیراز رفتیم آرامگاه کورش و چقدر با شکوه بود آدم افتخار می کنه به ایرانی بودنش با دیدن اونجا بعدازظهر رفتیم تخت جمشید اما فقط تونستیم از بیرون ببینیم چون تعطیل شد.شب شیراز خوابیدیم .قبل از ظهر به سمت بندرعباس راه افتادیم شب اگه اشتباه نکنم شهر بستک رسیدیم شب عید بود و لحظه سال تحویل یه مدرسه خوب و باحال گرفتیم سال بعد یعنی امسال صبح به سمت کیش راه افتادیم اول بندر چارک رسیدیم نوبت نداد برای انتقال ماشین به کیش بعد طبق برنامه رفتیم به سمت بندر آفتاب.سالها از آخرین دیدارم از خلیج همیشه فارس می گذشت در طی مسیر یه جایی از روی یه بلندی به یه سرازیری رسیدیم که پایینش دریا بود اونقدر قشنگ بود که همگی شگفت زده شدیم!بندر آفتاب رو کمتر مردم می شناسند حتی شهرهای نزدیک آنجا برایم جالب بود بعضی ها حتی اسمش روهم نشنیده بودند بندر آفتاب نخستین بندر خصوصی کشور و نزدیکترین نقطه خشکی به کیش است.برای تهیه بلیط یه صف خودرو بود ماهم پیوستیم توی صف یکی از دوستان فاطمه رو دیدم.چون بلیط برای غروب دادند تصمیم گرفتیم من و فاطمه برای تهیه مدرسه با کشتی زودتر بریم حدود یه ساعت بعد کیش رسیدیم و چیزی که در بدو ورود جلب توجه می کرد آبهای قشنگ اطراف جزیره بود که حاصل وجود مرجانهاست.مدرسه که گیر نیومد فقط چادر درمدرسه!!!!!ازهیچی بهتر بود.کیش شهر قشنگی است با قوانین خاص خود درکل چند روزی که آنجا بودیم خوش گذشت خصوصا قلیان نزدیک بازار عربها شب آخر و دیدن لاک پشتهای غول پیکرش کشتی یونانیها هم خیلی قشنگ بود و ماهی های خوش مزه اش بخصوص اون ماهی که خودم صید کردم تصمیم گرفتیم اولین فرصت دوباره بیاییم کیش چون وقت خوبی نرفته بودیم برگشت همگی باهم بودیم با یه کشتی مخصوص حمل خودرو خیلی خوش گذشت اون ساعتی که روی کشتی بودیم گرچه خیلی گرم بود . از بندر آفتاب ازمسیر شهر جم برگشتیم فردا عصر شیراز رسیدیم.صبح بارون می بارید و هوا خفن عالی بودو دل انگیز صبح رفتیم شاه چراغ زیارت خیلی باحال بود بعد از زیارت من و فاطمه شیراز موندیم و بقیه برگشتند تهران چون من شیراز رو ندیده بودم.مزار سعدی جالب بود و خاطره انگیز  با شعر((زخاک سعدی شیراز بوی عشق آید هزار سال پس از مرگ او گرش بویی)) بوی عشق رو استشمام کردم واقعا بعد از سعدی رفتم حافظیه وحس کردم ((خوشا شیرازو وضع بی مثالش))گلهای قشنگ و رنگارنگ و بارش ملایم باران تجلی بهار بود که سالها ندیده بودم.از شیراز خداحافظی کردیم و ساعتی بعد تخت جمشید بودم و یه ساعتی از شکوه معماری ایرانی سرمست شدم.آخر شب رسیدیم تهران یکی دوروز استراحت کردیم رفتیم شمال خیلی خوش گذشت.

سفر به شیراز گران تر از سفر به دبی!

جزیره کیش در صورت تمایل میتوانید خاطرات - تصاویر - عکسها و نظراتتان را در سفر به جزیره کیش به

شرح سفر کیش

گزارش سفر به استان بوشهر،هرمزگان و جزیره زیبای کیش

جزیره کیش - گزارش سفر به استان بوشهر،هرمزگان و جزیره زیبای کیش - وب نوشت کیش

سفر به کیش

جزیره کیش - سفر به کیش با توجه به هزینه بلیط که از شیراز ٧٠ تومن هستش و هزینه هتل برا یه

اطلاعات جامع جزیره زیبای کیش

داووس ایرانی در اصفهان به جای کیش

به گفته وی تهران، شیراز، کیش و اصفهان عکسها و نظراتتان را در سفر به جزیره کیش به ایمیل

افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در جزیره کیش

جزیره کیش - افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در جزیره کیش - وب نوشت کیش

افزايش قيمت بليط هواپيما از 23 دیماه

جزیره کیش - افزايش عکسها و نظراتتان را در سفر به جزیره کیش به ایمیل وبلاگ ارسال نمایید و یا

سفر به کیش

از شیراز تا تورنتو - سفر به تنها چیزی که در کیش به صورت بکر وجود داره ساحل زیبای اون است که

کیش و قیمت آن

بلیط تهران به کیش را همه روزه با قیمت مناسب از شرکت سرزمین بلیط کیش از شیراز همه روزه با