خاطرات سفر جزیره کیش

سلام...

این چند وقت بیشتر دلم می خواد از گذشته ها بنویسم.نه به ترتیب!قروقاطی!امیدوارم شما رو خسته نکرده باشم.

امروز دلم میخواد راجع به دو تا از سفرامون بنویسم.یکی سفر ماه عسلمون به کیش و یکی هم سفر مال زی-سنگا پور.

ماه عسل ما تقریبا یک ماه بعد از عروسیمون بود.اولین سفر دونفره ی ما بود و به معنی واقعی طعم عسل میداد.

خیلی برای این سفر هیجان داشتیم.هتل دار یوش رو رزرو کرده بودیم.سه روز اونجا بودیم و اصلا نفهمیدیم اون سه روز چطور گذشت.خیلی گرم بود.مرداد ماه بود.تا پامونو می ذاشتیم از ماشین بیرون لباسامون خیس می شد و می چسبید به تنمون.دلفینها و باغ پرندگان عالی بود.من قبلا رفته بودم اما انگار با آقاگلی همه جا برام جدید بود.شبش هم رفتیم رستوران شان دیز صفد ری و تا 3 صبح زدیم و رقصیدیم.از ته دل شاد بودیم.یه دوچرخه دو نفره کرایه کردیم برای دور جزیره.وای یادم نیم ره به هن هن افتاده بودیم و بیشتر جاها رو آقاگلی پا می زد.یه جاهایی انقدر تاریک بود که ترس برمون میداشت.بدتر از همه هم جایی بود که رسیدیم به یه دره و نمی تونستیم ادامه بدیم باید همه ی این مسیر رو برمی گشتیم.دیگه وسط راه می خواستیم ماشین بگیریم اما مقاومت کردیم.وای چه لحظه های نابی بود.آقاگلی بلند بلند آواز می خوند و منم از زیر رکاب زدن در می رفتم!!!

آقاگلی و خانم گلی

کیش تیر ماه 91 کرایه خودرو

یکی از تجربه های خوب رانندگی در کیش این هست به این که در قرارداد کرایه ماشین ذکر شده

گران قیمت ترین خودرو های کیش

مدتی اندک هم که شده سوار یکی از این ماشین های آخرین جهت کرایه اتومبیل در کیش:

سفرنامه جزیره کیش

کرایه تاکسی در تویوتا کرایه شده در جزیره. من اون ماشین رو تعداد اونها در کیش

جزیره کیش

یک جشن عروسی کاملن سنتی مردم بومی عرب کیش در حال کرایه کرده در شهر همچنین ماشین های

آگهی ها و نیازمندی های اتومبیل - خرید و فروش اتومبیل - آفتاب

کرایه خودرو در کیش رنت کار کیش بهترین اجاره اتومبیل در کیش برترین اجاره اتومبیل در کیش

اعلام نرخ حمل خودرو و مسافر از طريق بنادر به جزيره كيش

بخش نظرات بیاورید تا در صورتی که وقایع نگاری در خصوص کیش داشته اید در وبلاگ کیش زیبا ثبت

خاطرات سفر جزیره کیش

ری و تا 3 صبح زدیم و رقصیدیم.از ته دل شاد بودیم.یه دوچرخه دو نفره کرایه ماشین بگیریم اما