قطار رعد مشهد تبریز

صبح یک شنبه28 اسفند 1390 ساعت 5 صبح بیدار شدم چون وظیفه درست کردن ناهار ظهر با من بود.ساعت 7:30 بود که محسن با صدای تلفنش بیدار شد خیلی سریع آماده شدیم و طبق معمول مصطفی باید ما را می برد. با مامان خداحافظی کردیم 09.gifو حرکت کردیم، دایی هم با خانواده منتظرمان بودند آنها را سوار کردیم و راهی راه آهن شدیم که خوشبختانه خانه ها یمان تا ایستگاه راه آهن فاصله چندانی ندارد البته در این بین باران زیبایی هم در حال باریدن بود. اما از قطار کثیف مشهد تبریز هیچ برایتان  نمی گویم42.gif و اگر شوق سفر به کشور ترکیه نبود برای یک ساعت هم قابل تحمل نبود چه برسد به 24 ساعت. به هرحال اولین روز سفر فقط و فقط قطار است و دیگر هیچ.

برنامه تاریخ، ساعت حرکت قطار مرند، تبریز، مشهد، تهران پاییز 1393

برنامه، تاریخ و ساعت حرکت قطار مرند، تبریز به مشهد قم و برعکس پاییز 1393 رعد: ۴۸۹: يكشنبه

اطلاعيه : آغاز دور جدید پیش‌فروش بلیت قطار از 22 مهرماه

دور جدید پیش فروش بلیت قطار همه مسیرهای مهتاب سیرجم، رعد تبریز، ریل ترابرسبا

نرخ بلیط قطار

خبرومطالب مختلف/بویژه از خواف - نرخ بلیط قطار - تهران - تبریز. درجه یک 6 تخته رعد. 160000. 192000.

اعتراضات مردم به وضعیت نامناسب حمل ونقل ریلی و واکنش ها ا

شاید بتوان مانع شدن از حرکت قطار را اوج اعتراضات قطارهای رعد تبریز که دارای تخت خواب

بلیط گروهی و چارتر قطار

بلیط گروهی و چارتر قطار وزراء، خيابان هفتم، پلاك 3 شرکت رعد تبریز: ۶ و ۴ تخته

رستورانهای تبریز

تبریز شهر آرزوها زیبا بوده و صدای دریا و رعد و برق به همراه فلاشر مخصوص قطار شهری تبریز;

جدول نرخ‌های قدیم و جدید بلیت قطار

لیست نرخ‌های جدید برای پیش فروش بلیت قطار از تاریخ 21 آذرماه تا 24 دی تبریز درجه یک 6 تخته رعد: