سفرنامه

۱-اسم اینجا رو گذاشتم سروستان به یاد کوچه قبلیمون که به همین اسم بود و سروین همون جا به دنیا اومد.مامانم هر موقع می رفتیم خونشون برای سروین میخوند که سروین از سروستان اومده.

۲-ما اون هفته مسافرت بودیم جاتون سبز رفته بودیم مشهد.خیلی خوش گذشت همینطور به سروین

۳-هوا خیلی سرد بود.اونجا مجبور شدم برای سروین سوئیت شرت بگیرم شبها مجبور بودیم شومینه روشن کنیم.

شما حواستون باشه اگر اواخر شهریور یا اوایل مهر رفتین مشهد یا طرفای غرب کشور حتما لباس گرم با خودتون ببرید.

۴-ما با قطار رفتیم .نوع قطارمون ۴ تخته بود.خیلی هم خوب و راحت بود.اگر خواستید مثل ما با قطار به مشهد سفر کنید این نوع قطار با قطار سبز و سیمرغ فرق زیادی نداره و اونها بی خودی گرونن.

علتش اینه که قطار سبز توی هر کوپه تلویزیون داره و فیلم نشون میده و شام هم میده اما این نوع قطار ما هیچ کدوم از اینا رو نداشت و اصلا مهم هم نبود چون اگر شام هم بخواهین میتونین برین رستوران قطار و کباب سگی بخورین.لازم نیست براتون بیارن دم در کوپه.تلویزیون هم که دیگه اصلا مهم نیست چون براتون یه فیلم مزخرف ایرانی میذاره یا هندی.به نظر من توی قطار فقط باید خوابید همین و بس.

اما اگر پولتون زیادی کرده بهترین قطار  قطارهای غزاله که هم کم صداست هم امکانات خیلی بهتری داره

۵-بهترین رستورانهای مشهد هم یکی پسران کریم هست و یکی معین درباری این ۲ تا از همه شون بهترن اما این سفر دیدم میتونم به این لیست چلوکبابی سر کوچه ای که بودیم یعنی رستوران شاندیز رو هم به لیستم اضافه کنم .خوبی رستورانهای مشهد اینه که توی ماه رمضون هم باز هستن البته اونا که نزدیک حرم هستن.و حتی داخل خود رستوران هم می شه غذا خورد

۶-بهترین زعفرون هم که شاید بدونید زعفرون سحر خیز ه .امسال که زعفرون مثقالی ۱۰۰۰۰ تومان بود.زعفرون سحر خیز دسرهای خوشمزه زعفرونی هم تولید کرده که خیلی عالی بود همینطور چاشنی مرغ و گوشت که من مرغشو خریدم و خیلی راضی بودم.

۷-در این سفر نظرم راجع به بالش پر به کلی عوض شد .اونجا بالشامون الیاف بود از این بالش آماده ها.خوبی این بالشها این بود که کوبیده نمی شدن.و برای منی که تا صبح چند بار باید بالشم رو بچرخونم که زیر سرم قلمبه باشه خیلی خوب بود.اصلا انگار توشون هوا بود و جای سر روشون اصلا نمیموند.

۸-اگر قصد خرید داشتید حتما سری به مجتمع تجاری پروما بزنید .جالب اینجا بود که وقتی آدرس این پاساژ رو از خود مشهدیا می گرفتیم خیلی نصیحتمون می کردن که اصلا از اونجا خرید نکنید ها کلاه سرتون میذارن.فقط چون قشنگه برید نگاه کنید.

خلاصه با این پیش زمینه ذهنی رفتیم اونجا این مجتمع واقع در بلوار فردوسی میدون جانبازه.وقتی رسیدین میدون جانباز پاساژ سمت راستتونه.

این پاساژ از سه طبقه تشکیل شده طبقه اولش همون شهروند خودمونه .به کاملیه شهروند بوستان.

خوشبو کننده توالت که تهران ۳ تومنه اونجا ۱۰۰۰ تومن بود.همینطور چیزای دیگه که قیمتشون خیلی مناسب بود.اصلا کلاس مشتریهای این پاساژ هم فرق می کرد و همه خیلی خوش لباس و مرتب بودن.

طبقات بالا هم دیگه لباس و روسری و از این جور چیزا بود.فروشنده های اونجا می گفتن اینجا فقط با زوارها می گرده به علاوه درصد پایینی از خود مشهدیا.

۹-اگر مثل من اهل پارچه و خرید پارچه هستین حتما سری به بازار افغانیها بزنید اونجا پارچه بالاتر از متری ۲۵۰۰ پیدا نمی کنید.آدرس این بازار هم اینطوریه که از داخل حرم از صحن انقلاب بیرون بیاید بعد سراغ کوچه عباسقلی رو بگیرید.همینطور برید برید تا به راسته پارچه فروشها برسید.اونجایی که من ازش پارچه میخرم یه جاییه شبیه گاراژ که دیگه واقعا پارچه ها رو مفت میده.پارچه های کره ای اعلا متری ۱۵۰۰ تومان.خوبی این پارچه فروشی اینه که تورم به هیچ وجه شامل حالش نمیشه و پارچه ۲ سال پیش رو باز هم به همون قیمت میتونید ازش بخرید . امسال که دیگه من خودم خفه کردم ۲ تا مانتویی ۲ تا شلواری یه دامنی و یه کتی ازش خریدم.که همه شون خیلی شیک و قشنگن.با جنس خوب

۱۰-توی همین بازار افغانیها روسری و شال خیلی پیدا می شه با قیمت پایین البته من هرچی گشتم از این روسری سیلکها اونجا ندیدم.مثلا این روسری پشمیها که زمستون زیاد سر می کنن اونجا ۱۵۰۰ تومان بود.

۱۱-آها ... بلیطتون رو همیشه برای ساعت ۷ شب به بعد بگیرین چون از اونور زا به راه می شین و خواب حروم.چونکه ۱۱ الی ۱۲ ساعت توی راه هستین و اگر زود برسید کمتر می تونید بخوابید.

۱۲-راجع به سریالهای ماه رمضون اون اولی منظورم یک وجب خاکه که اصلا بهتره هیچی ننویسم حیف وقت .در مورد اغما هم که می شه گفت یه کپی از اون سریال ۲ سال پیشه یعنی او یک فرشته بود.

من که دکتر نیستم و خیلی سر از اطلاعات پزشکی در نمیارم به نظرم دیالوگاشون خیلی مسخره است.مثلا یارو مریضه  رو می خوان ببرن اتاق عمل دکتر میاد به پرستار می گه یه سری آزمایش نوشتم جوابشو تا چند روز آینده بیارین به من نشون بدین 05.gif

میوه ممنوعه هم که روی انگشت امیر جعفری و علی نصیریان می چرخه. علی نصیریان هم که آقای هالو رو عینا داره تکرار می کنه با این تفاوت که این بار خودش پیر شده اما بازیگر مقابلش هنوز تر گل ورگل و جوونه.

من که میگم ایراد از این گوهر خیر اندیشه زن هر حاجیی میشه حاجیه یه زن دیگه دلش می خواد .فیلم دنیا رو که یادتون نرفته زن شریفی نیا بود.

موضوع این سریال هم باز شبیه او یک فرشته بوده پس نتیجه می گیریم که چقدر میشده از قبل این سریال سریالهای جدید درست کرد.شاید سوژه های دیگه شم برای سال بعد استفاده بشه.

شکرانه رو هم که اصلا ندیدم واسه همین اظهار نظر نمیتونم بکنم.

۱۳- سروین وقتی رفته بودیم مشهد فکر می کرد خونمون رو عوض کردیم.وقتی رسیدیم اونجا می گفت من خسته شدم شماها چقدر خونه عوض می کنید.07.gif(چون اونجا یه آپارتمان مبله بود.)

وقتی هم برگشتیم گفت که من و خوش بریم همون خونه و باباشم بمونه خونه خودمون تهران.و به کل نظرش راجع به خونه مون عوض شده بود و به نظرش اینجا بی ریخت بود.

لیست هزینه بلیت یک طرفه مسیر تهران به مشهد

لیست هزینه بلیت یک طرفه مسیر تهران به مشهد. قطار سیمرغ. 310000. 365500. 5. قطار نگین 4

امکانات قطارهای مسافربری داخلی-سری اول

امکانات قطار> پردیس. غزال. سبز. سیمرغ. دلیجان. خلیج فارس . صبا** پلور سبز. تور بو ترن

قیمت بلیط حمل خودرو با قطار

تهران-مشهد 1140000ریال واگن حمل خودرو متصل به قطار های مسافری طوس وقطار سبز و سیمرغ می

راهنمای انتخاب قطار مناسب

اگر قصد مسافرت در مسیر تهران مشهد با قطار دارید قطار نگین مشهد سبز و سیمرغ و لوکس ۴

لیست قیمتهای جدید بلیط قطار

مرند و جلفا یوردو marand o jolfa - لیست قیمتهای جدید بلیط قطار تهران-مشهد ۹۵۰ ‌ سیمرغ ۸.۰۰۰ ‌ ۳۱۰

معرفی و بررسی قطار دلیجان

معرفی و بررسی قطار دلیجان. این قطار فرانسوی در دسته بندی قطارها توسط شرکت رجا در بین قطار

قطار 5ستاره تهران - مشهد

برچسب‌ها: قطار پنج ستاره زندگی, قطار تهران, مشهد, قطار تهران به مشهد, قطار هتل سیمرغ

مشهد بهتر یا تهران:

قطار سیمرغ بهتر است. دانشجوی دکتری مشهد هستم و 20 مهر به خانه دانشجویی امدم که با 4 نفر

قطار تهران - مشهد یخ زد!

عکسهای دیده نشده!!+21 - قطار تهران - مشهد یخ زد! - تمام! نامزدهای «سودای سیمرغ» جشنواره فجر

سفرنامه

۲-ما اون هفته مسافرت بودیم جاتون سبز رفته بودیم مشهد نوع قطار با قطار سبز و سیمرغ