سفرنامه کرمانشاه

ظهر از مریوان راه افتادیم سمت پاوه که از اونجا هم بریم کرمانشاه جاده فوق العاده زیبا و شیب دار و باریک و خلوت یعنی همش سر بالایی بود تا نوک کوه رفتیم تا رسیدیم به دوراهی پاوه – اورامانات اول رفتیم سمت روستای اورامانات و یه خورده گشتیم و بعد راه افتادیم سمت پاوه و از اونجا هم روانسر فکر کنم نزدیک آنجا یه غار بود به اسم قوری قلعه که بزرگترین غار آبی خاور میانه است 4 تا آبشار داره که بزرگترینش 12 متره ولی 500 متر غار بیشتر قابل پیاده رفتن نیست و بعد از خریدن رب انار راه افتادیم می خواستیم بازارچه جوانرود هم بریم که راهو یه کم زیادی رفتیم و مجبور شدیم برگردیم .بازارچه جوانرود تقریبا همه چیز چینی و گرونتر از مریوان .

4 تا پاکت چایی جیهان که عسلو دیگه پیدا نمیشه و با یه باکس صابون و خمیر دندان و یه برس سر تنها خرید ما بود ساعت 8 رسیدیم کرمانشاه و مستقیم رفتیم خانه معلم که رسپشنش خیلی بد اخلاق بود اتاق نداشت فقط یه وی ای پی 4 تخته داشت که پارسا گفت همینو بگیریم حال ندارم بیفتم دنبال هتل !و ما یه اتاق 4 تخته داشتیم که نمی دونستیم رو کدومش بخوابیم ولی انصافا بسیار تمیز و مرتب بود . شبی 70 .

بعد از مستقر شدن رفتیم بیرون برا شام قبلا اسم یه رستوران در آورده بودم به اسم یاس که غذاهای محلی داره و کلا غذاشم خوبه ادرسش نزدیک هتل بود انگار اما ندیدم کلی الکی خیابونارو گشتیم و سر از پایین شهرشون در آوردیم و برگشتیم سمت هتل که من رستورانو که یه در کوچولو داشت دیدم رفتیم اونجا اصلا شیک نبود ولی موندیم من خورش خلال سفارش دادم و سوپ پارسا هم زرشک پلو و سوپ سوپش خیلی خوشمزه بود ایضا غذای من اما زرشک پلوی پارسا خشک بود و مرغشم سرخ نشده بود ولی باز هم خوب بود و بالاخره خورش خلال هم خوردیم و مورد قبول بود .

شب استراحت کردیم و صبح رفتیم سمت بازارش تکیه معاون الملک – تکیه بیگلر بیگی و بازار قدیمی که نز دیک هم بودو دیدیم  و کلی شیرینی کرمانشاهی خریدیم و برگشتیم هتل پارسا خوابید تا عصر . بعدازظهر رفتیم سراب نیلوفر که یه پارک معمولی بود و چیز خاصی نداشت و بعد رفتیم طاق بستان که بهترین جای کرمانشاه بود بعد از دیدن طاق رفتیم پارک کوهستان یه چند ساعتی نشستیم و چایی و قلیون زدیم بعد هم رفتیم خیابون گردی که به این نتیجه رسیدیم کرمانشاه خیلی کوچیکه!

برا شام می خواستیم دنده کبابو تست کنیم که دوباره برگشتیم طاق بستان من اسم رستوران حیدری رو شنیده بودم که خوبه که با سوال کردن پیداش کردیم و بعد فهمیدیم بهترین کباب دنده رو داره خلاصه پارسا گفت یه دونه گرفتم چون اگه بوی گوشت بده من نمی خورم برم جوجه می گیرم ولی اگه خوب بود می رم دوباره سفارش می دم .25 دقیقه نشستیم تا غذامونو آورد که بسیار خوشمزه بود و همسر بد غذا ی من هم خوشش اومد و دوباره رفت سفارش داد که کلی معطل شدیم تا بیاره 40 دقیقه!

بعد از شام رفتیم بالای پارک کوهستان که یه قهوه خونه بود که کل کرمانشاه زیر پات بود اونجا هم یکم موندیم و چایی خوردیم و شب برگشتیم هتل.

صبح بعد از صبحانه اول رفتیم بیستونو دیدیم که چیزی ازش باقی نمونده بود هوا هم گرم بود و من کلافه از اونجا پارسا تصمیم گرفت بریم خرم آباد و از اون طرف برگردیم ظهر بود که رسیدیم خرم آباد و اول رفتیم قلعه فلک الافلاک رادیدیم بسیار زیبا بود

و از بس گرم بود من دیگه تحملم تموم شده بود و دوست داشتم برگردم و آبشار بیشه رو نرفتیم و از اونجا امدیم اصفهان  شام را شهر رضا خوردیم افتضاح و کلی دلدرد گرفتم بعدش تا حالا نشده من اصفهان یا شهر رضا غذای خوب بخورم اه !

و بعد هم خونه من بسیار خوابم میومد از پارسا خواستم یه کم استراحت کنه آباده بودیم ساعت هم 11 بود اونم خوابید و وقتی بیدار شدیم 3 صبح بود من که باز خوابیدم ولی پارسا رانندگی کرد 5.3 دم خونه بودیم من تازه بیدار شدم و دیدم به حدی گلوم درد می کنه که آب دهنمو نمی تونم بدم پایین و مستقیم رفتیم درمانگاه !کلی دارو داد و بعد از اینکه چرخیدیم تا کله پزی پیدا کنیم و همشون بسته بودن امدیم خونه و فهمیدیم چون روز قبلش تعطیل رسمی بوده امروز کله پزیا تعطیلن چون کشتار نبوده! یه بار ما صبح زود بیداربودیم در شیرازا به وصال کله نرسید پارسا!

و بالاخره سفر ما به اتمام رسید مرسی همسری که برنامه سفرو ترتیب دادی کلا بچم خوش سفره و صبوره و به دل ادم راه می یاد.

پ . ن: اگه سایتی که فیلتر نشده می شنساین بدید تا عکسای سفرو بگذارم .

شرایط رزرو اینترنتی خانه های معلم

همکاران فرهنگی ساکن همان شهر نمی توانند از رزرو اینترنتی استفاده نمایند. مرکز مجاز ... درصورتیکه تعرفه اتاق ها در زمان مراجعه به هتل با تعرفه ارائه شده در زمان ثبت رزرو ... اصفهان اصفهان 6248100 0311 سه راه حکیم نظامی - خ دانش 5 اصفهان 44271119

اجاره منزل سوئیت و آپارتمان در اصفهان

اجاره آپارتمان مبله منزل سوئیت در اصفهان و سایر نقاط کشور ... نوساز و با تمامی امکانات رفاهی در شهر زیبای اصفهان هستید هم اکنون با ما تماس حاصل نمائید! ... معلم اصفهان، آدرس خانه معلم اصفهان، اجاره اتاق در اصفهان، رزرو اینترنتی اتاق در اصفهان، اجاره

رزرو اینترنتی فرهنگیان در خانه معلم استانهای سراسر کشور

آموزش و پرورش ایران وجهان - رزرو اینترنتی فرهنگیان در خانه معلم استانهای سراسر کشور ... 100 کیلومتری اصفهان- مرکز آموزشی رفاهی شماره 5 چادگان .... میدان جمهوری اسلامی-شهر مسیح غربی-تالار فرهنگیان .... بلوار طالقانی شرقی-جنب هتل ابریشم.

اینجا خانه معلم بانه

با اجازه شما برای اولین بار یک شب در خانه معلم بیجار بلندترین شهر (بام)ایران و دو شب در خانه معلم بانه ... جهت رزرو اتاق لطفا تا اطلاع ثانوی به شیو ی ذیل عمل نمائید.

اگه خواستین دو روز تعطیلی روی توی اصفهان بگذرونین...

عکسی از اتاق چهار تخته در هتل سنتی فردوس- عکس از اتاق دو نفره در. اینجا می‌تونید لیست تقریباً کامل مهمانپذیرها (هاستل‌های) شهر اصفهان و شهرهای اطرافش رو ببینید. ... احسان, اصفهان، خ ارتش بالاتر از خانه معلم, ۶۲۷۳۹۰۰, دو تخته داره با تلویزیون و حمام

رزرو تالار خانه معلم های شهر اصفهان برای شش ماهه اول سال 93

12 فوریه 2014 ... گودرز نیوز بادرود - رزرو تالار خانه معلم های شهر اصفهان برای شش ماهه اول سال 93 - از هردری سخنی-اولین وبلاگ مستقل شهر بادرود - گودرز نیوز بادرود.

نام، آدرس و تلفن زائرسراهای مشهد مقدس

222 - دارالحسین (ع)کربلا - خیابان آزادی 8 مقابل هتل آپارتمان برکات پلاک - 2226016 ... 226 - زائر سرای سوم شعبان اصفهان - کوچه خامنه ای روبروی فضای سبز کوچه خمسه ..... 462 - زائرسرای منطقه 17 تهران (خانه معلم) - خیابان امام رضا ( ع ) 49 دست چپ

خانه هاي معلم وتالارهاي پذیرایی

توضيح : خانه معلم دماوند آمادگي و امكان برگزاري مراسم جشن عروسي ، همايش و غيره با هماهنگي سازمان آموزش و پرورش شهر تهران را دارد . توضيح : در ايام خاص ( نوروز و

خاطره ی سفر نوروزی به قم واصفهان

قرار شد بنده برای خانواده خود وهمکاران ازطریق اینترنت درمدارس اصفهان جا رزرو کنم ومن ... از ساوه که شهر خوبی به نظر می رسید گذشتیم ودرساعت ۴ بعدازظهر به قم رسیدیم. ... اضافه می کنم که ناهماهنگی درستاد اسکان قم باعث شده بود تا تعدای از اتاق ها هم زمان ... نرسیم وتعداد زیادی زائر به قم امده بودند ودر پارگینگ کنار رود خانه چادر زده بودند من

زيباترين اشعار - دي 1392

تو جان شعر منی و جهان چشمانم .... بلیت یک سره‌ از اصفهان بگو چند است؟ ... آموزش وپرورش ناحیه دو اهواز · صندوق ذخیره فرهنگیان · خانه های معلم مشهد(رزرو اتاق) · وضعیت آب