سفرنامه کیش

از وبلاگ گفتارهای من :

در فاصله زمانی 21 تا 24 بهمن فرصتی دست داد تا به جزیره کیش برویم. بانی این سفر آقای وطن خواه، از همکاران سازمانی بود که جا دارد از زحمات ایشان قدردانی کنم. قرار بود در روز 23 بهمن یک راه پیمایی به دور جزیره داشته باشیم ولی مگر جاذبه های کیش مانند ساحل و دریا و خرید در بازار ها و دوچرخه سواری و شنا و... و  گذاشت که این کار را بکنیم؟
  در حدود 44 نفر بودیم که با یک اتوبوس در ساعت 16:15 روز دوشنبه 21 بهمن از اهواز خارج شدیم و پس از عبور از شهرها و روستاهای امیدیه، بندر دیلم، بندر گناوه، چهارروستا، شبانکاره و آب پخش از نزدیکی شهرهای برازجان و بوشهر گذشتیم و چغادک، اهرم، خورموج، رودخانه موند، کاکی، دیر، گنگان، بندر طاهری (سیراف سابق) و عسلویه و بندو و پارسیان (گاوبندی سابق) را هم پشت سر گذاشتیم و سرانجام ساعت 6:30 صبح روز سه شنبه، پس از در نوردیدن استان بوشهر، به بندر چارک در استان هرمزگان رسیدیم. از آنجا با قایق های تند رو فاصله 34 کیلومتری چارک تا کیش را طی کردیم. این فاصله را در زمانی حدود 50 دقیقه پیمودیم. با وجود آنکه دریا بسیار آرام بود، در قایق ضربات زیادی به ستون فقراتمان وارد شد. بعد رفتیم و در سویت هایی که در نظر گرفته شده بود اقامت کردیم. از بعد از ظهر آن روز تا چهار شنبه شب در کیش ماندیم و به کارهای ورزشی!! پرداختیم و آنچه در جیب (ببخشید کارت ATM) داشتیم خرج کردیم.
  صبح پنجشنبه به بندرگاه رفتیم. قرار بود با اتوبوس دریایی به ساحل برگردیم ولی به دلیل طوفانی بودن هوا، برنامه کنسل شد و مجبور شدیم با یک فروند "لندی کرافت" یا همان "بارج" خودمان که معمولاً برای حمل بار و کامیون و ... به کار می رود به چارک برگردیم. از قضا یکی از جالب ترین بخش های این برنامه همین سفر با "لندی کرافت" بود. در چارک اتوبوس ما در کنار ساحل منتظر بود و ما را یکسر به اهواز برگرداند.

بندرگاه جزیره کیش

نمایی از کیش از بالای مجسمه پنگوئن

محوطه ساحل نزدیک بازار مرجان

یکی از اسکله های کیش

نمایی از بازار پردیس ۲

صبح روز سه شنبه، بندر چارک   بندر چارک، حرکت به سوی ساحل   حرکت قایقها از بندر چارک

به سوی جزیره کیش                    بندرگاه کیش               نورافشانی شب پیش در بندر گناوه

مجسمه پنگوئن                 مجتمع تجاری کیش                          بازار عربها

کشتی به گل نشسته یونانی، از جاذبه های کیش   و این هم تلاش امین برای بیرون آوردن کشتی

آهو، درخت نارگیل و آلاچیق های ساحل بازار مرجان

از دیدنیهای بازار پردیس ۲                                از کارهای بازار پردیس

هـر  آن کـو خـاطر  مجـــموع و یـار نـازنــین دارد  بیچاره دوچرخه!!      در راه بندر برای بازگشت
 سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

وای به روزی که ...                   سالن ترانزیت بندر          کامیون های بار شده در لندی کرافت

جدول رشته های دانشگاه آزاد بوشهرمرکز دیلم

سرفصل دروس دانشگاه علمی کاربردی. آشنایی با دانشگاه علمی دانشگاه آزاد بوشهرمرکز دیلم

اطلاعیه های مهم در ترم تابستان

وبلاگ دانشگاه پیام نور واحد بندر دیلم وبلاگ دانشگاه پیام نور واحد بندر دیلم. سایت علمی

رشته های تحصیلی دانشگاه ازاد اسلامی دیلم

گروه تئاتر آزاد بندر دانشگاه ازاد اسلامی دیلم برای در رشته های علمی کاربردی

استان بوشهر بندر آزاد ایران

گناوه، بندر دیلم، بندر ریگ، بندر دیر عالی لیان بوشهر دانشگاه علمی کاربردی شهرداری

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی/ تبریز

(کشتی بندر شهرستان دیلم آزادکاران دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی بوشهر در روز اول

نیما

های بچه های رشته گرافیک دانشگاه علمی کاربردی دیلم میباشد که جای لذت بندر دیلم

موقعیت گناوه کنونی به گناوه قدیم

و میان بوشهر بندر دیلم به فاصله هیجده علمـــــــــــــــی دانشگاه علمی کاربردی

آتشسوزی پژو در جاده گناوه به دیلم قربانی گرفت

آتشسوزی پژو در جاده گناوه به دیلم بندر گناوه. وبلاگ روبه روی دانشگاه علمی کاربردی رخ