صید و رهاسازی کپور 7 کیلو گرمی-پارک ارم- 1391/8/2

صید و رهاسازی یک قطعه ماهی کپور 7 کیلو گرمی در پارک ارم در تاریخ 1391/8/2

سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان و بازدید کنندگان عزیز

در دوم ابان ماه امسال بهراه استاد خالقی به پارک ارم رفتیم و در اواخر برنامه این کپور 7 کیلوگرمی رو صید کردیم.

اول برنامه هوا خیلی خوب بود ولی هرچه به شب نزدیک تر میشدیم هوا سرد تر میشد جوری که از سرما حس شارژ کردن چوب ها رو نداشتم ساعت 9 شب بود که ناگهان بوق ممتد بازر سرما رو از تن ما خارج کرد فاصله زیاد تا پد که حدود 50 متری میشد رو در چند ثانیه دویدم و به پد رسیدم بعد از حدود 2 دقیقه مبارزه با ماهی با نا امیدی فکر کردیم که ماهی فرار کرده و با سرعت خیلی زیاد نخ رو جمع کردیم اما بعد 1 دقیقه ماهی در چند متری نرده ها فشار سنگینی رو به چوب وارد کرد که متوجه شدیم ماهی فرار نکرده و فقط خیلی سریع خودش به سمت ما امده و بعد از وارد کردن ماهی به چاک و وزن کشی ماهی دوباره به اب بازگشت.

کپور 7کیلو گرمی -دریاچه پارک ارم

دانلود فیلم رهاسازی را هم در پستی جداگانه قرار خواهم داد.

ارادتمند شما امیرفیشر

ماهیگیری در پارک ارم و جندین عکس از دوستان

ماهیگیری در پارک ارم و جندین عکس از

پارک ارم ( پایگاه کپور گیران )

هر موقع اسم پارک ارم به گوشم میرسد در یک لحظه خاطرات بسیار زیادی ماهیگیری در پارک ارم,

ماهیگیری در پارک ارم ممنوع شد

قابل توجه ماهیگیران تهرانی. مطلع شدیم که ماهیگیری در پارک ارم به علت نامشخص برای مدت

طعمه‌های صید قزل الا در پارک‌های راضی‌ و ارم و برکه امام علی‌ - قسمت ۴

ماهیگیری ورزشی - طعمه‌های صید قزل الا در پارک‌های راضی‌ و ارم و برکه امام علی‌ - قسمت ۴

صید و رها سازی کپور-300/2-توسط امیرفیشر-در پارک ارم

برچسب‌ها: ماهیگیری در پارک ارم, برنامه

یرنامه کپور گیری در تاریخ 18/7/91-پارک ارم

ماهیگیری ورزشی - یرنامه کپور گیری در تاریخ 18/7/91-پارک ارم - - ماهیگیری ورزشی

صید و رهاسازی کپور 7 کیلو گرمی-پارک ارم- 1391/8/2

صید و رهاسازی یک قطعه ماهی کپور 7 کیلو گرمی در پارک ارم در تاریخ 1391/8/2 سلام عرض میکنم خدمت همه

ماهیگیری در دریاچه پارک ارم 90/5/19

با سلام مجدد چه خوبه فرهنگ ماهیگیری ورزشی بین دوستایه . خوبمون جا بیوفته تا به پارک ارم

دریاچه پارک رازی

آموزش و ترویج ماهیگیری پذیرای مشتاقان ماهیگیری در زمستان. دریاچه پارک رازی و هوای

کپور 7.400 کیلوگرمی-مهرداد پارسی--(3/3/1390-دریاچه پارک ارم)

عصر روز سه شنبه سوم خرداد ماه تصمیم گرفتم جهت صید کپور سری به دریاچه پارک ارم بزنم که البته