اولین روز سفر به کیش

زن یا مرد : بلاخره انتظار به سر رسید

و امروز ساعت 18:55دقیقه از فرودگاه مهر آباد به سمت کیش عازم هستیم

چرا میگم انتظار چون بار اولین بار تو این27 سالس که از خدا عمر گرفتم با دوستای صمیمم توفامیل مجردی بدون بچه و همسر می خواهم برم سفر اون هم کیش  از 1 ماه قبل  به آژانس های زیادی زنگ زدو آما ر هتل ها و مراکز خرید و گردشگری و رستوران  رو گرفتم که این سایت بزرگترین نقش رو برای من داشت خلاصه از همه مناسب تر به نظرم دیدنیها اومد 2 شب و 3 روز 110 تومان بدون ناهار

از اونجا که دلشوره داشتم ساعت 5 تو ترمینال 4 فرودگاه بودم اما دوستام از همون اول بد قلقی کردن و گذاشتن ساعت 6ربع اومدن

خلاصه با کلی دلخوری و دعوا کردن اونها سوار هواپیما شدیم بی تاخیر

هواپیماش بد نبود پرسنل خوب و مهربونی داشت ما هم که همش مشغول حرف بودیم( خانم ها رو که میشناسین) بالاخره ساعت خدوده 9 رسیدیم من که 1 کوله کوچک داشتم اما به خاطر دوستا کلی منتظر بارها شدم تازه یکی از دوستای ما چاقوی کوچکی داشت که به خاطر اون حتی نزذیک بود از ترانسفر هتل جا بمونیم!!!!!!!

ترانسفر منتظر بود و به جز ما 5 نفر دیگه هم بودن به هتل رسیدیم و مقدمات اولیه رو انجام دادیم

هتل ساحلی دیدنیها از ویلاهای جدا جدایی تشکیل شده بود که خیلی حالتش زیبا بود از محوطه هتل میشد دریا رو دید باقچه ها و گل های زیبایی در حیاطش بود در کل خیلی برای من جذاب بود

از اونجایی که زور دیر میشه بچه ها رورا انداختم و رفتیم دمه دریا که کمتر از 3 دقیقه به دریا راه بود اونها دمه ساحل نشستن

پارک مرجان بغل هتل دیدنیهاس من هم زور رفتم و 1 دوچرخه کرایه کردم(دوستام دوچرخه سواری بلد نبودن)

خدا هم بهم لطف کرد و 4 تا دختر باحال هم که با هم دوست بودن رو برام فرستاد خلاصه با اونا رکاب زنان به سمت شهر رفتیم

حس نمی کنم چیزی به زیبایی دوچرخه سواری باشه اول که تو پیست بودیم و از کنار دریا عبور می کردیم زیبایی دریا رو بدجوری حس می کردم واقعا زیبا بود از همه مهمتر خلوت بود و کسی  به ما کار نداشت

اینقدر این سکوت جذاب بود که دلم می خواست همیشه در این آرامش بمونم

البته پسر تهرانی ها کم تیکه ننداختن اما در همین حد بود وکاری دیگه نداشتن

خلاصه حدوده 3 ساعت رکاب زدیم

و برگشتیم پارک مرجان از دوستام خدافظی کردم و رفتم لیه دریا با یکی از دوستام تا ساعت 4 دمه دریا قدم زدیم خیلی زیبا بود موسیقی گوش نواز دریا تنها صدایی بود که به گوش میرسد تا چشم کار می کرددریابود و دریا

برگشتیم

ویلا ساعت 4 بود و خوابیدیم.............

قیمت نوروزی ویلاهای شهرهای شمالی و کیش

جزیره کیش - قیمت نوروزی ویلاهای وب نوشت کیش کشور و شهرهای ساحلی جزو بیشترین

هتل داریوش کیش نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی

رزرو هتل - هتل داریوش کیش نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی ویلاهای ساحلی هتل

رزرواسیون آنلاین هتلهای ایران و جهان و ویلاهای خط ساحلی خزر

<-تور داخلی ، تور کیش ، تور قشم ، تور شیراز ، تور مسکو ، تور رزرواسیون ویلاهای خط ساحلی

افزایش اجاره بهای نوروزی در کیش

افزایش اجاره بهای نوروزی در کیش توریستی ویلایی ساحلی جنگلی و ییلاقی ویلاهای اجاره ای

هتل آنا کیش هتل فلامینگو

کیش بازها،تور کیش،تورکیش،تور ستاره فلامینگو کیش هتلهای کیش هزینه هتل ویلاهای ساحلی

اولین روز سفر به کیش

جزیره کیش - اولین روز هتل ساحلی دیدنیها از ویلاهای جدا جدایی تشکیل شده بود که خیلی حالتش

میراث شورای چهارم شهر بندرترکمن چه خواهد بود؟شهری در آرزوی کیش شدن

میراث شورای چهارم شهر بندرترکمن چه خواهد بود؟شهری در آرزوی کیش ساحلی اسکله را ویلاهای

جزایر ایرانی در خلیج فارس

جزیره کیش. جزیره بزرگ کیش و ساختمان ساحلی کازینوی همراه با یک سلسله ویلاهای خصوصی و