زاون

زاون قوکاسیان درگذشت

شاید همه چیز از روسری آبی رخشان بنی اعتماد شروع شد... از وقتی که احتمالا دبستانی بودم. از روسری آبی و فکر کردن به صنوبر و نوبر... تقریبا همان موقع  کتابی دیدم با عکس رخشان بنی اعتماد که روی جلدش نوشته شده بود: بانو ی اردیبهشت- نوشته ی زاون قوکاسیان. اسم نویسنده به شدت به نظرم جالب رسید: زاون! کتاب را بعدها خواندم. سال قبل در کلاس های مستند تالار هنر اصفهان زاون را برای اولین بار دیدم. معلم مهربانی با یک کیف ِکاملا هنریِ قشنگِ احتمالا پر از فیلم. حضور زاون در کلاس های ما خیلی خوب بود. حرف هایش بعد از فیلم هایی که می دیدیم و گفتگوهایی که با اساتید کلاس ها داشت پر از درس بود. کلاس ها تمام شدند و ذهن من درگیر موضوعی برای کار مستندی شد که تقریبا خیلی به شکل گرفتنش دلگرم نبودم. در جریان تحقیق کار متوجه ارتباط و علاقه ی زاون به موضوع شدم. با زاون تماس گرفتم و قرار شد برای دیدنش به خانه سینما بروم. مرخصی ساعتی گرفتم و در یک روز بهاری به اتاق زاون در خانه سینما رسیدم. موضوع را برایش گفتم. خوشحال شد و گفت: خیلی خوبه! من هر کمکی بتونم می کنم. بعد هم کاملا سر قولش بود. تحقیق برای فیلم ادامه داشت. چند هفته یک بار زاون را می دیدم و حرف می زدیم. قرار شد زاون مشاور کارم باشد. شهریور ماه که به دیدن زاون رفتم خوشحال بودم چون همه چیز خیلی خوب پیش رفته بود؛ زاون گفت: من یه جراحی باید انجام بدم می رم اتریش و تقریبا تا دو هفته بعد بر می گردم. بیست و چند هفته گذشت و خبرهای بد از راه رسیدند.
به شدت منتظر برگشتن زاون بودم. وقتی اتریش بود بارها تلفنی حرف زدیم و من امیدوار بودم که زاون به زودی با سلامتی برگردد. امیدوار بودم که به زودی دوباره به خانه اش بروم و درباره ی کارم حرف بزنیم. از روزی که به ایران برگشت منتظر فرصتی بودم تا برای دیدنش به اصفهان بروم. دیروز حوالی ظهر به دیدنش رفتم. چند ساعت بعد با نفیسه کنار ترمینال کاوه بودم که پیامک دوستم رسید: تسلیت بخاطر رفتن زاون قوکاسیان..
در همین روزهای طولانی که زاون اتریش بود راش های مختصری گرفتم که دوست داشتم آنها را ببیند و  درباره کارم حرف بزنیم.
زاون خاطره خیلی خوب معلم و دوست مهربانی است که برای همیشه در وجود من باقی می ماند.

ترمینال های مسافربری کلانشهر اصفهان، کاوه ،صفه ، جی و زاینده رود

13 آگوست 2013 ... ISFAHANCITY - ترمینال های مسافربری کلانشهر اصفهان، کاوه ،صفه ، جی و زاینده رود -

مطالعات ترمینال- بخش5

به پایانه صفه همانند پایانه کاوه آسان است زیرا این پایانه در مجاورت سه اتوبان محوری شهر اصفهان قرار گرفته و مسافرین می توانند بدون هیچ گونه مشکل خود را به پایانه

خرید بلیط اتوبوس با تلفن همراه از شرکت عدل کاوه

شرکت مسافربری عدل اصفهان جی - پایانه جی - خرید بلیط اتوبوس با تلفن همراه از شرکت عدل کاوه - اصفهان - خیابان جی - ترمینال جی تلفن30 40 523 3 و 30 20 523 3

سایت خرید اینترنتی بلیط عدل از مبداء اصفهان ، کرمان ، یزد ، ساری و ....

اصفهان - خیابان جی - ترمینال جی تلفن30 40 523 3 و 30 20 523 3 - 031 - شرکت مسافربری عدل اصفهان جی - پایانه جی. ... اصفهان کاوه شرکت مسافربری عدل اصفهان.

نمایندگان رویال سفر ایرانیان

اصفهان- خیابان کاوه- پایانه مسافربری کاوه- سالن شماره 6 ... بندر انزلي, 0181- 3235440, 0181-3240111, 09111321828, بندر انزلی- ترمینال مسافربری غازیان- دفتر

واگن های قطار شهری اصفهان

12 مه 2013 ... ۹ ایستگاه این خط که از شهرک قدس در خیابان امام خمینی(ره) آغاز و پس از عبور از ترمینال کاوه به ترمینال صفه ختم می شود تکمیل شده و ۱۱ ایستگاه

سفر به اصفهان (قسمت اول)

صبحانه را در ترمينال كاوه اصفهان در يكي از رستورانهاي ترمينال حليم خورديم.حليم شير اصفهان خيلي معروف بود و خيلي خوشمزه.تا اينجا هم دلتان آب افتاد حتما.بي معطلي

گزارش صعود کشوری به قله دالانکوه (اصفهان)

4 ژوئن 2009 ... و در نهایت در ساعت 13:00 به ترمینال کاوه در شهر اصفهان رسیدیم. (در ترمینال کاوه امکانات خوبی جهت رفاه حال مسافران از قبیل اغذیه فروشی ، حمام

اجاره روزانه و هفتگی سوئیت و آپارتمان در محیطی امن

فاصله تا ترمینال صفه با ماشین 7 دقیقه فاصله تا ترمینال زاینده رود با ماشین 7 دقیقه فاصله تا ترمینال کاوه با ماشین 12 دقیقه فاصله تا فرودگاه با ماشین 20 دقیقه

زاون

چند ساعت بعد با نفیسه کنار ترمینال کاوه بودم که پیامک دوستم رسید: تسلیت بخاطر رفتن زاون قوکاسیان.. در همین روزهای طولانی که زاون اتریش بود راش های مختصری