سفرنامه ی کیش: مفصل

کلاغ زشت نیست :

(سفرنامه ی کیش: خلاصه

به نام او
به قول خواهرم؛ رفتیم چین را آباد کردیم برگشتیم.)

از سفرم به کیش به قدری راضی هستم که دوست دارم تجربه اش را با تو تقسیم کنم، خدا را چه دیده ای شاید که تو هم روزی شما شدی و مثلاً ماه عسلت را آنجا رفتی. الهی آمین.
بگذریم به نظرم بهترین فصل ممکن برای رفتن به کیش همین وقتی است که من رفتم یعنی دی ماه که هوا عالی است یعنی حتی برای من که اهوازیم، تغییر دما عجیب بود، آنقدر خوب بود که بتوانم در دریا شنا کنم. کلاً جزیره ی زیبایی است که ساحل تمیزش بر خلاف جاهای دیگر متعلق به هیچ کس نیست و تو می توانی با خیال آسوده دور تا دور جزیره را لب دریا با دوچرخه گز کنی، که کرایه دوچرخه از قرار ساعتی 2 هزار تومان، که جاده ی مخصوص آن دور جزیره تاب می خورد و نشیب و فراز زیبایی دارد و خیلی لذت بخش است به خصوص که در مقایسه با غواصی، پارک دلفین ها یا جت اسکی از ارزانترین تفریحات کیش به شمار می آید.
کالاهای قابل خرید، به طور کلی شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و شکلات است. در کیش به هیچ عنوان دنبال لوازم کامپیوتری مثلاً لپ تاپ نگردید. گشتیم نبود، نگرد، نیست. چیزهایی از قبیل ام پی تری پلیر، موبایل و دوربین دیجیتال را هم من شخصاً ترجیح می دهم از تهران بخرم، هر چند سونی و کانن آنجا نمایندگی دارند. پوشاک، کیف و کفش و ادکلن را در صورت حراج می توان با قیمت خیلی مناسب تهیه کرد. و کلاً قیمتها نسبت به اهواز به صرفه است، تقریباً همه ی بازارها مشابه همند و هیچ بازار تخصصی (به جز مثلاً بازار فروش مصالح ساختمانی) در کیش وجود ندارد.
ساحل جزیره هم به خاطر تمیز بودن، هم به خاطر آب زلالی که کف دریا و ماهیهایش پیداست و هم به خاطر ماسه سفید رنگش زیباست.
کیش غیر از این ها اماکن دیدنی ای هم دارد که بعضیهایش به یکبار دیدن می ارزد، مثل درخت کهنسال و کشتی سوخته که البته بستگی به سلیقه شما هم دارد.
مدت زمان بهینه برای گشت و گذار در کیش می تواند سه یا چهار روز باشد.
این خلاصه ی خیلی فشرده ای بود از امکانات و امتیازات سفر به کیش، البته اگر زمانی خواستی بروی می توانی تلفن بزنی تا مفصل تر روشنت کنم، بگذریم... طبق معمول سفر من بدون خاطر نبود که یکی اش را برایت می گویم؛
وقتی من و مادر و خواهرم کنار ساحل بودیم و طبق معمول دوربینم از من آویزان که تصمیم گرفتم یک عکس سه نفره بیاندازیم برای همین دوربین را به سمت یکی از کیشوندانی (یعنی اهالی کیش) که روی نیمکتی لمیده بود تعارف کردم و مودبانه خواستم که از ما عکس بیاندازد که از قضا از فرنگی بلغور کردن ایشان، مشخص شد که ایشان بر خلاف تصور بنده یکی از کیشوندانی که اشتباهاً کمی بیشتر بر روی اجاق مانده و دودی تر شده نیست بلکه اهل نیجریه است، و اسمش هم بنجامین بود و خلاصه با همان زبان دست و پا شکسته مان کلی با هم صحبت کردیم و عکسمان را هم انداخت و بعد یک عکس هم با هم انداختیم.

سفرنامه ی کیش: مفصل

پوشاک، کیف و کفش و ادکلن را در صورت حراج می توان با قیمت خیلی مناسب تهیه کرد. هتل سان رایز

بازار مروارید

پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن هتل سان رایز

سفرنامه کوتاه کیش

ادکلن و یه سری خرت و پرت دیگه ساعت ١ هم به سمت تهران حرکت کردیم و پرواز هتل سان رایز

به تمام معنا....جزیره کیش مرده. تموم شده.

که می شد همه چیز توش پیدا کرد اونم به قیمت ارزون. خیلی ارزون. یادمه ادکلن دریک خریدم 5 تومن.

دیدنی هاوندیدنی های کیش

استفاده کرده اندچراکه بسیاری ازاوناکه خیلی زرنگ تشریف دارندبه ادکلن هتل سان رایز