سفر زمینی به ترکیه با وسیله شخصی – 12 بورسا

ساعت 3.5 از کوش اداسی به سمت بورسا حرکت کردیم . هر چند دیدن شهر ازمیر یکی از الزامات سفر است اما بدلیل خستگی بچه ها  و همچنین صرفه جویی زمان برای بازدید از استانبول  تصمیم گرفتیم  دیدار از شهر ازمیر را برای زمان دیگری بگذاریم . قبلا در اینترنت متوجه شده بودم که می شود اتومبیل را با کشتی از بند بندریما و یا یولووا  به استانبول برد با هزینه ای حدودا 105 لیر البته از یولووا و 200 لیر از بندریما می شد اتوموبیل را به استانبول برد با توجه به هزینه بنزین هزینه تقریبا یکی می شد . اما بدلیل اینکه امکان رزرو بلیط کشتی به صورت اینترنتی برایم وجود نداشت و همچنین ساعت بد حرکت از خیر آن گذشتیم و ترجیح دادیم دریای اژه را دور بزنیم .شرکت ایدو امکانت خیلی خوبی در زمینه کشتی رانی در اختیار مسافران می گذاشت که حمل اتومبیل یکی از این موارد است

بعد از طی 417 کیلومتر در ساعت 9 شب  به بورسا رسیدیم . شهر زیبا با مردمانی تمیز و مرتب ولی متاسفانه هتل ارزان قیمتی نتوانستم پیدا کنم و در مرکز شهر در هتل جیلان که هتل تمیز و با کلاسی بود با پرداخت 140 لیر برای یک شب اقامت کردیم .

Ceylan hotel  tel :02242732212

متاسفانه بدلیل اشتباه ثبت آدرس هتل در سایت بوکینگ کمی دچار مشکل شدیم ولی لطف مردمان ترکیه موجب شد که بنده خدایی که آدرس را از او می پرسیدم با تماس تلفنی با هتل موقعیت درست هتل رابرایمان روی نقشه  پیدا کند و توانستیم هتل را چند کوچه انطرف تر پیدا کنیم  . البته این مورد را بعدا با مسئول هتل در میان گذاشتم و همانجا سعی دراصلاح آدرس در نقشه سایت بوکینگ کرد  با توجه به اینکه هتل در مرکز شهر بود برای شام از همان کیک های خوشمزه پنیر و اسفناج ترکی خریدیم با قیمت  15 لیرکه با استقبال بچه ها مواجه شد .

با نوجه به خستگی آب بازی  در پارک آبی بچه ها  به راحتی به خواب رفتند و من هم به گشت و گذار در یوتوب عزیز پرداختم . صبح بعد از خوردن صبحانه ای مفصل در هتل  به بازدید از شهر پرداختیم . بورسا با دیدنی هایی که داشت جا داشت که بیشتر در آن بمانیم ولی با وتوجه به نزدیکی با استانبول ترجیح دادیم  زودتر به سمت استانبول در فاصله 230 کیلونتری حرکت کنیم . هر چند  چند پاساژ خوب داشت که قیمت پولیورهای آن خیلی خوب بودند ولی چون قرار گذاشته بودیم در استانبول خرید کنیم از خیر خرید گذشتیم .

ساعت 11 از بورسا خارج شدیم و قرار گذاشتیم در فرصتی دیگر حتما چند روزی در این شهر بمانیم تا بتوانیم از زیبایی های آن استفاده کنیم . فاصله بورسا تا استانبول 230 کیلومتر است که تمامی آن بزرگراه است و هر چه به استانبول نزدیک تر می شدیم  ترافیک هم سنگین تر می شد .البته ترافیکی روان.

اولین سفر به دبی

شاید که نه حتما خیلیا به دبی رفتن و تجربه از اونجا با کشتی به کیش رفتیم چون بلیط ما از

دبی و برنامه های تفریحی

تور دبی، تورهای دبی، تور ارزان دبی، تور ۳ - شام کشتی : دارد کهبا تهیه بلیط مجزا امکان

جزیره هرمز-نگین خلیج فارس

زینگ هی ادامه می دهد ؛ کشتی های خارجی از همه جا جبل علی در دبی به بزرگترین بندر

مختصری از دانستنیها و دیدنیهای گیلان - بخش اول

فروش بلیط کشتی طول شاخه اصلی رودخانه 42/5 کیلومتر است و دارای دِبی قابل ملاحظه‌ای می

تور مشهد و کیش هوایی

کوثر گشت - تور مشهد و کیش هوایی - فروش بلیط هواپیمای مشهد و کیش و برگزاری تور ارزان قیمت

سفرنامه تایلند

سفرنامه دبی وارد کشتی مسافربری Ferry شدیم کارشان تهیه بلیط اتوبوس برای

به تمام معنا....جزیره کیش مرده. تموم شده.

.چطوری می تونیم سرمایه ها و سرمایه گذارها رو از دبی جمع کنیم و بکشونیم اینجا؟

سفر زمینی به ترکیه با وسیله شخصی – 12 بورسا

اما بدلیل اینکه امکان رزرو بلیط کشتی به صورت اینترنتی برایم وجود سفر دبی -سفارت

کشور امارات متحده عربی - جاذبه های توریستی شهر دبی

آژانس زیارتی و گردشگری سیرجان تور - کشور امارات متحده عربی - جاذبه های توریستی شهر دبی