قله پرسون

گزارش صعود به قله پرسون

طبق قرار قبلی ساعت 5:30 به نوبنیاد رسیدیم تادوستان سرقرار بیایند و جمع بشن، ساعت 6 جمعاشش نفربا یک تویوتا "هایس" بسمت روستای افجه حرکت کردیم ساعت 7 صبح به  انتهای روستای افجه رسیدیم (روستای افجه در بخش لواسانات می باشد )پیاده بسمت دشت هویج حرکت کردیم ،

دردوردست دشت هویج هویداس

هوا ابری و نسیم هوای خنکی درحال وزیدن بود یواش یواش نم نم بارون هم می بارید اما بارونی نبود که خیس آب بشیم ازکوچه باغهای زیبای ارتفاعات از میان درختان گیلاس گذشتیم و ساعت 8:30 به انتهای دشت هویج رسیدیم وآبی برداشته و قضای حاجتی،به حرکت ادامه دادیم تا ساعت 9:15 درکنارجوی آب و .......نشستیم و صبحانه خوردیم،ساعت 9:30 پس ازخوردن خرما و پنیروشیره و ارده و چای کمی میوه و....به راه خود به سوی قله ادامه دادیم مسیرپاکوب را گرفته و ارتفاع زیاد می کردیم ،

چای کوهی موجود درمنطقه

چه فضا ی زیبائی ،منطقه پوشیده ازگونه های گیاهی زیبا و مرتع سرسبز اکثرمنطقه شاید بیش از 90% آن پوشش گیاهی داردوصدای پرندگان ازقبیل کبک و.....واقعا جای شما خالی .......درمسیرحالی بود و صفای ......ساعت 12:45 به قله پرسون رسیدیم اشراف از آنجا به منطقه جالب توجه بود قله های آتشکوه،ریزون،و ساکا درکنار هم بخوبی هویداس ،ورودی دشت لار ولواسان از دور.....هواکماکان ابری و مطبوع است ...درطول مسیر از چیدن چای کوهی و آویشن هم دریغ نکردیم .......ازیال مقابل مسیری که  آمده بودیم  به پائین حرکت کرده و ساعت 14:30 به دشت هویج رسیدیم و جای شما خالی ناهاررا زیر تعدادی درخت بید و کنار جوی آب صرف کردیم بعد از یک ساعت صرف ناهار ساعت 17 به ماشین رسیدیم و ساعت 18:30 به نوبنیاد..... و نخود نخود هرکه رود خانه خود............این بود مختصری  ازداستان یک روز تابستانی .....................

طبیعت منطقه

برفراز قله

چشمه درمسیر

نقشه قلل مختلف منطقه

تحویل دو دستگاه آمبولانس تویوتا هایس

محلاتی ها - تحویل دو دستگاه آمبولانس تویوتا هایس - السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین - محلاتی

قیمت انواع مدلهای تویوتا

قیمت خودرو - قیمت انواع مدلهای تویوتا - قیمت جدید خودرو در صفحه نخست www.dayprice.ir تویوتا: ون هایس:

راهنمای شماره موتور و شاسی در اتومبیل ها

مینی بوس تویوتا. سمت چپ سیلندر(از زیرصندلی راننده قابل رویت است) پشت چرخ جلو سمت

لیست قیمت نمایندگی های فروش خودروهای داخلی و خارجی

تویوتا آریون gxr 2014 , تویوتا لندکروزر vxr هشت سیلندر , تویوتا هایس سقف بلند ون هایس , تویوتا

مشخصات تمام ماشین های شرکت داخلی

تویوتا هایس. تویوتا کرولا. تویوتا

قله پرسون

لیست خودروهای ممنوع الورود

کروز 4000 سی سی، تویوتا پرادو، تویوتا فورچونر، تویوتا لندکروزر، ،تویوتا هایس، تویوتا