مجموعه فرهنگی ورزشی شاهین - تصاویر زمین چمن باشگاه شاهین تهران

تصاویر زمین چمن باشگاه شاهین تهران

تصاویر زمین چمن باشگاه شاهین تهران

مجموعه فرهنگی ورزشی شاهین



· مجموعه فرهنگی شاهین در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در قسمتی از محوطه باشگاه شاهین واقع در خیابان گلستان نارمک با سرمایه گذاری شرکت ستاره ورزش احداث گردیده است. این مجموعه دارای 5800 متر مربع زیر بنا و با اسکلت بتن آرمه در 4 طبقه ساخته شده است.

مجموعه یاد شده دارای استخر روباز به ابعاد 00/20 * 33/33 متر و استخر سر پوشیده به ابعاد 00/15 * 33/33 متر، سالن های بدن سازی و ایروبیک و سونای خشک و بخار و 3 واحد جکوزی هر یک به ظرفیت 12 نفر، رستوران و بوفه های متعدد و رختکن های اختصاصی در هر یک از واحدها و دوش های معمولی و اضطراری است. این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 250 دستگاه اتومبیل است.

· نمای ساختمان مشرف به زمین چمن باشگاه شاهین به ابعاد 70* 90 متر و ورودی اصلی مجموعه با فضای سبز در محوطه ورودی مجموعه است.

· سالن و رستوران مجموعه با ظرفیت 250 نفر قابل استفاده برای مشترکین مجموعه و همچنین جهت برگزاری سمینارها و جشن ها با سالن های متعدد و رستوران روی بام ، مشرف به زمین چمن باشگاه است.



· رخت کن های عمومی و اختصاصی در هر یک از واحد ها به تعداد کافی تعبیه گردیده است.

· استخر روباز به ابعاد 00/20 * 33/33 متر دارای حفاظ مخصوص برای استفاده بانوان است

. این واحد دارای 2000 متر مربع محوطه آفتاب گیر و همچنین رخت کن های اختصاصی ، دوش های آب مخصوص ، سرویس های بهداشتی و رستوران است. استخر روباز دارای آب گرم بوده و قابل استفاده در تمام فصول است.



· استخر سر پوشیده به ابعاد 00/15* 33/33 متر دارای 500 متر مربع فضای آزاد و پنجره های بلند آفتابگیر است .


,