سعید مظفری از روز بد داور بازی پرسپولیس و سپاهان می‌گوید


اخبار,مسابقه پرسپولیس و سپاهان

مظفری: داور باید یک پنالتی و اخراج به سود پرسپولیس اعلام می‌کرد/ گل سپاهان آفساید نبود

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: داور مسابقه پرسپولیس و سپاهان باید یک پنالتی و اخراج به سود پرسپولیس اعلام می‌کرد که به اشتباه به مهاجم پرسپولیس کارت زرد داد.

نوید مظفری در گفت‌وگو با فارس، در مورد نحوه قضات محمدرضا اکبریان داور مسابقه پرسپولیس و سپاهان گفت: من بازی را دیدم و از اینکه اشتباهات داور در نتیجه بازی تأثیرگذار بود متأسف و ناراحت شدم. محمدرضا اکبریان در نیمه اول بازی را خیلی خوب کنترل و قضاوت کرد اما در شروع نیمه دوم اتفاقی افتاد که بازی برگشت.

وی افزود: در دقیقه 53 مدافع سپاهان بر روی مهدی طارمی مرتکب خطای آشکار پنالتی شد که داور طبق قوانین باید یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام و مدافع سپاهان را از بازی اخراج می‌کرد در صحنه‌های تلویزیونی به خوبی مشخص بود که مدافع سپاهان مهاجم پرسپولیس را با هل دادن متوقف کرده است. بعد از این صحنه بازی برگشت زیرا داور به اشتباه خطای شبیه‌سازی از مهاجم پرسپولیس را گرفت و کارت زرد به او نشان داد.

مظفری با اشاره به صحنه بحث‌ برانگیز دیگر این مسابقه گفت: گلی که سپاهان در دقیقه 76 به ثمر رساند به نظر صحیح بود اما تشخیص این صحنه بسیار سخت بود با این حال متأسفانه این گل سپاهان هم درست بود که به اشتباه آفساید اعلام شد.

وی در مورد اینکه اکبریان با چه نمره‌ای قضاوت این دیدار می‌گیرد، گفت: با توجه به اینکه داور اشتباهات تأثیرگذاری در این بازی داشت نمی‌توان به او نمره بالایی داد کلید این مسابقه بود پنالتی بود که در دقیقه53 به سود پرسپولیس اعلام نشد البته در دقایق پایانی داور به درستی شبیه‌سازی مهاجم پرسپولیس را اعلام کرد.

اخبارورزشی - فارس