هیچ بدنی خجالت آور نیست، بهمراه ویتنی تور - زن

زن

زن

ویتنی تور، یک تولیدکننده ی رادیویی است. اما اخیرا او نقش دیگری را هم ایفا می کند، نقش یک مدل! حتما ویدئوی او بنام «رقص یک دختر چاق» را دیده اید. ویدئویی که باعث شگفت زده شدن و به فکر فرو رفتن مردم سراسر دنیا شد. به همین دلیل ما از ویتنی خواستیم تا کمی درباره ی ویدئویش، و کمپین «هیچ بدنی خجالت آور نیست»، با ما صحبت کند.

اولین ویدئویت را چه زمانی ضبط کردی؟

حدودا سه سال پیش، من به دیدن یک مربی خصوصی بنام ویلیام پاول رفتم. من برای مدت ها چاق بودم، اما بالاخره دوباره شروع به رقصیدن کردم، چرا که ویلیام به من باور داشت، و اعتماد به نفسی به من داد تا با وجود اینکه هنوز چاق بودم، بتوانم از نظر فیزیکی فعال و قوی بشوم.

من توانستم صاحب مدرک مربی گری زومبا شوم، و متوجه شدم مادامی که نیروی حرکت کردن دارم، می توانم برقصم و احساساتم را بروز دهم، دیگر مهم نیست چه سایزی دارم!

چه شد که ویدئویت را پخش کردی؟

یک سال بعد از اینکه به تیم رادیویی جدیدم پیوستم، (و البته بعد از اینکه ۵۰ کیلوگرمی که با کمک مربی ام کم کرده بودم دوباره برگشت!) همکارم جارد، در یک برنامه ی رادیویی با میزبانی جارد و کتی، پیشنهاد داد که من تعدادی ویدئو روی یوتیوب بارگزاری کنم، چرا که ما تازه کانال اختصاصی خودمان را روی یوتیوب ساخته بودیم.

جارد پیشنهاد داد که نام ویدئویم را «رقص یک دختر چاق» بگذارم و من هم قبول کردم. و یک سال بعد، یکی از آن ویدئوها به طور ویروسی پخش شد!

آیا بخاطر واکنش ها سورپرایز نشدی؟

هم بله هم نه. واکنش های منفی، همچنان هم مرا سورپرایز می کند، چرا که نباید این چنین باشد. من ویدئوها و پست هایی را در بلاگ شخصی ام منتشر می کنم و بعضی ها واقعا در حق کسانی که اضافه وزن دارند، ظلم می کنند! با این وجود، واکنش های مثبت هم به آن ویدئویی که پخش شد، کم نبود!


,