درمان افتادگی سینه با ورزش (+ عکس) - بالا کشیدن سینه ها با ورزش



بالا کشیدن سینه ها با ورزش

بالا کشیدن سینه ها با ورزش

درمان افتادگی سینه با ورزش
 افتادگی سینه در خانم ها بعد از دوران شیردهی بسیار رایج است.این موضوع به حدی برای بعضی از خانم ها مهم است که می تواند روی اعتماد به نفس آن ها تأثیر گذار باشد.حرکات ورزشی که در این مطلب قرار گرفته است، می تواند به شما کمک کند تا سینه هایتان از حالت شل و آویزان بودن خارج شود و به جای آن سینه ای خوش فرم و برجسته داشته باشید. استفاده از سوتین های اسفنجی بیشتر باعث افتادگی سینه می شود، پس سعی کنید در کنار این تمرینات از سوتین های مناسب استفاده کنید.
قبل از انجام حرکات بدن را به خوبی گرم کنید. حرکات کششی قبل و بعد از انجام حرکات فراموش نشود.

 

تمرین اول
بطور طاق باز روی زمین دراز بکشید با یک وزنه ۲ کیلویی در هر دست ، بازوها را در طرفین باز کنید و با کمی فاصله از زمین نگهدارید .زانوها را خم و شکم را منقبض کنید. بازوها را از زمین بلند کنید ، سپس پایین بیاورید به وضعیت اولیه بدون اینکه دست با زمین تماس پیدا کند . ۳۰ بار این حرکت را انجام دهید و ۳-۲ ست تکرار کنید. می توانید به جای وزنه در ابتدا از بطری آب ( خالی نباشد) استفاده کنید. سپس بعد از مدتی می توانید آن ها را با شن پر کنید.

 

ورزش بالا کشیدن سینه تصویری

ورزش بالا کشیدن سینه تصویری

 حرکت دوم

طاق باز روی زمین دراز بکشید؛ زانو ها را خم کنید و درحالی که وزنه ها را در دست گرفته اید، به آرامی دست ها را رو به به عقب ببرید و به حالت اولیه برگردید. این تمرین ۱۵ بار و در ۳ ست انجام دهید.

 

بالا کشیدن سینه با ورزش

بالا کشیدن سینه با ورزش

 
۱-یکی از متداول ترین حرکات برای شکل گرفتن سینه ها، حرکت پوش آپ می باشد.این حرکت بطور بسیار مؤثری عضلات سینه را درگیر می کند و همچنین تأثیر بسزایی بر روی عضلات کمربند شانه ای دارد. تقویت این عضلات موجب می شود تا سینه شما نسبت به قبل برجسته تر باشد.

 

ورزش برای بالا کشیدن سینه

ورزش برای بالا کشیدن سینه


۲- حرکت پیشنهادی بعدی ،این حرکت را می توانید در حالت نشسته و یا ایستاده انجام دهید.دست ها را در کنار صاف و مستقیم نگه دارید، همزمان هر دو شانه (کتف) را تا نزدیکی گوش بالا ببرید ،پس از مکثی کوتاه به موقعیت شروع برگردید.این حرکت را ۲۰ بار و در ۳ ست انجام دهید.


۳- کف دست ها را در مقابل سینه بر روی هم بگذارید، به نحوی که نوک انگشتان شما رو به بالا باشد. سپس کف دست ها را بهم بفشارید تا عضلات سینه منقبض شوند و به مدت ۵ ثانیه نگه دارید. این حرکت را ۱۰ بار در ۳ ست انجام دهید.

منبع : elmevarzesh.com
گردآوری ورزش و بدنسازی برگزیده ها
,