ذوب آهن نفت را پنج‌تایی کرد/ تراکتورسازی در دقیقه آخر صدرنشین شد!


اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی تیم‌های ذوب آهن، فولاد خوزستان و تراکتورسازی آغاز شد تا تراکتورسازی جای نفت تهران را در صدر جدول بگیرد.

به گزارش مهر، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه با چند دیدار آغاز شد که در یکی از این مسابقات تیم‌های ذوب آهن و نفت تهران در اصفهان به مصاف هم رفتند. این مسابقه با نتیجه پر گل ۵ بر ۳ به سود ذوب آهن به پایان رسید تا یحیی گل محمدی تمام توجهات را در این هفته به خود معطوف کند و نفت را از صدر  جدول پایین بکشد. کاوه رضایی ستاره بی چون و چرای این بازی بود و توانست برای ذوب آهن سه گل به ثمر برساند.

تیم تراکتورسازی هم در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی مقابل سایپا متوقف شده بودند، در نهایت گل برتری را به ثمر رساندند تا جای نفت تهران  را با ۵۰ امتیاز در صدر جدول بگیرد.

تیم فولاد هم موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ تیم نفت مسجد سلیمان را شکست بدهد. نتایج سه مسابقه ابتدایی هفته بیست و ششم به همراه گلزنان آن به این شرح است:

* ذوب آهن ۵ - نفت تهران ۳
گل‌ها: کاوه رضایی (۲۱، ۴۹ و ۶۹)، هادی محمدی (۴۱) و دانیال اسماعیلی فرد (۴۴) برای ذوب آهن و کمال کامیابی نیا (۴۵) ارسلان مطهری (۷۷) و حسین ابراهیمی (۹۲) برای نفت.

* فولاد خوزستان ۳ - نفت مسجد سلیمان ۲
گل‌ها: نانگ (۵ و ۷۹) و محمد قاضی (۱۱) برای فولاد و  پاشنکو (۲۹) و حمید بوحمدان (۸۲) برای نفت.

* تراکتورسازی ۲ - سایپا یک
گل‌ها: پویا نزهتی (۱۰) برای سایپا و محسن دلیر (۸۲) برای تراکتورسازی

اخبار ورزشی - مهر