کیسه بوکس - خرید کیسه بوکس خانگی

در این بخش از سایت برگزیده ها مطالبی در مورد کیسه بوکس را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

به نقل از برگزیده ها: کیسه بکس یکی از قدیمی ترین و همچنین کارا ترین وسایل تمرین بوکس می باشد.متاسفانه تاثیرات کیسه بوکس در افزایش سرعت و قدرت و بالا بردن تحمل در بوکسور به طور کامل شناخته نشده است. با ما همراه شوید تا با این وسیله بیشتر آشنا شوید.

خرید کیسه بوکس خانگی , کیسه بوکس ارزان , قیمت کیسه بوکس خانگی

خرید کیسه بوکس خانگی

کیسه بوکس

برگزیده ها: ورزش بوکس میتواند ورزشی فوق العاده لذت بخش  باشد و انتظارات ورزشکار را از لحاظ مهارت و اعتماد به نفس و شرایط فیزیکی بدن برآورده کند.کیسه زدن تمرینی مفید برای بوکسور ها هم برای نفس و هم برای قدرت و استقامت آنها
کسیه بوکس زدن در تمرینات متفاوت و در زمان های مختلفی زده می شود که هر یک از آنها کارایی متفاوتی دارند.

کیسه بکس یکی از قدیمی ترین و همچنین کارا ترین وسایل تمرین بوکس می باشد.متاسفانه تاثیرات کیسه بوکس در افزایش سرعت و قدرت و بالا بردن تحمل در بوکسور به طور کامل شناخته نشده است. تولید کنندگاه وسایل ورزشی هر روز وسایل تازه ای را برای ورزش کردن ابداع می کنند اما تاکنون کار چندانی روی کیسه بوکس انجام نشده است.با این حال برای مربیان و دست اندر کاران بوکس ثابت شده است که یکی از بهترین وسایل تمرینی برای بوکسورها کیسه بوکس می باشد.

اگر یک تایپیست بخواهد در کار خود پیشرفت کرده و با سرعت بالا تری تایپ کند باید از صفحه کلید کامپیوتر یا دستگاه تایپ استفاده کند و روی آن تمرین کند یک بوکسور هم باید برای افزایش قدرت و سرعت مشتهای خود مشت بزند و وسیله این کار کیسه بوکس او می باشد.برای افزایش سرعت و قدرت در ضربات آنچه باید رعایت شود این است که ضربه با نهایت قدرت به کیسه بوکس زده شود.همچنین در هنگاه مشت زنی به کیسه باید دور آن حرکت کرد مانند اینکه با یک حریف واقعی مبارزه می شود.

قانون تمرین با کیسه بوکس راندهای ۲ دقیقه ای و ۳ دقیقه ای می باشد که اغلب ۴ بار تکرار می شوند.بوکسورهای آماتور در راندهای ۲ دقیقه ای و حرفه ای ها در راندهای ۳ دقیقه ای به تمرین می پردازند و ۱ دقیقه استراحت بین رانده توصیه می شود.بوکسورهای معتبر و حرفه ای برای افزایش توان مبارزهای خود دو روش خاص را پیش می گیرند.یا اینکه زمان استراحت بین راندها را کاهش می دهند مثلا به جای یک دقیقه ۳۰ ثانیه استراحت می کنند یا زمان راندها را افزایش می دهند مثلا آماتورها به جای دو دقیقه ۳ دقیقه تمرین می کنند و حرفه ای ها به جای ۳ دقیقه ۴دقیقه با کیسه تمرین می کنند.مسلما بوکسوری که تحمل ۴ دقیقه مشت زنی را دارد در مبارزه ۳ دقیقه ای واقعی بهتر عمل می کند.

استقامت بوکسورها:

در این تمرین زمان جایگاهی ندارد فقط تعداد ضربات مثلا راند ها بر اساس تعداد ضربات است. ۲۰۰ ضربه مساوی هر راند است و ۵ راند مساوی ۱۰۰۰ بوکس به کیسه حالت دوم کیسه زدن بر اساس زمان شما می توانید ۵ راند ۳ دقیقه بزنید در این نوع کیسه زدن سرعت و استقامت بهمراه تکنیک و تاکتیک ادغام می شود و بوکسر باید دقت کند تقسیم نفس کند. برای قدرتی کردن دستها می توانید با وزنه دست بهمراه دستکش کیسه مخصوص استفاده کنید این تمرین مخصوص یکی از قهرمانهای اسبق آسیا بود مراد باقر زاده وی حتی سایه زدن را با وزنه می زد.

حالت سوم کیسه تفکیک که ان هم یک تمرین قدرتی است در این نوع کیسه زدن ضربات را با تعداد و نوع تکنیک تفکیک می کنید برای تقویت همان ضربه مثلا ۲ دقیقه تک راست می زنید ۱ دقیقه آپر کات چپ چهارمین حالت که برای نفس بسیار مفید است کیسه زدن اینتر وال است: در این حالت یکی کیسه را می گیرد و بوکسر مسافت به دلخواه ۲۰ یا ۳۰ متر را رفت برگشت با سرعت می رود و به کیسه البته با تعداد مشت ضربه می زند مثلا ۳۰ تا چپ راست و این کار را بصورت رفت و برگشت انجام میدهد.

گردآوری: بخش ورزش برگزیده ها


کیسه بوکس ارزان , قیمت کیسه بوکس خانگی