درخشان؛ برد مقابل النصر متعلق به من است / خوشحالم پرسپولیس را صدر جدول تحویل دادم


اخبار,اخبار ورزشی, سرمربی سابق پرسپولیس

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «در تاریخ پرسپولیس سابق نداشته که این تیم در دور اول گروهی لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین باشد.»

  حمید درخشان که در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود، اظهار داشت: «من به فدراسیون آمدم تا جلسه ای را با آقای محمدزاده در کمیته اخلاق برگزار کنم. به دلیل مشکلی که میان من و سعداوی به وجود آمده بود، به اینجا آمدم و امروز داستان را تمام می کنم.»


وی درباره شرایط خودش بعد از برکناری از پرسپولیس تاکید کرد: «فعلا مشغول استراحت هستم و کاری به فوتبال ندارم. قصد بازگشت به فوتبال را حداقل تا چند وقت ندارم و همانطور که گفتم می خواهم آرامش داشته باشم.»

 سرمربی پیشین پرسپولیس درباره نتایج پرسپولیس در دو بازی اخیر عنوان کرد: «این دو مسابقه نتیجه اش متعلق به من است. هیچ کس نمی تواند ادعا کند بردی که مقابل النصر عربستان به دست آمد، مال او بوده است. من و همکارانم تلاش زیادی کرده بودیم و حسین عبدی دستیار من نیز روی نیمکت بود. این پیروزی متعلق به من است و حاصل زحمات ما و بچه ها است.»

 درخشان درباره حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس تاکید کرد: «من هیچ صحبتی درباره او نمی کنم و فقط برایش آرزوی موفقیت می کنم.»

 وی درباره مربیگری کریم باقری گفت: «باقری آدم باشخصیتی است و می تواند کمک شایانی به پرسپولیس کند.»

 سرمربی سابق پرسپولیس درباره اینکه حسین نژادفلاح گفته از درخشان در جای دیگری استفاده می کند، گفت: «اجازه بدهید اول او به تعهداتش در قبال مسائل مالی ما صحبت کند، بعد درباره مسائل دیگر حرف می زنیم.»

 درخشان در پایان افزود: «خوشحالم که تیم پرسپولیس را صدر جدول تحویل دادم. در تاریخ پرسپولیس سابق نداشته که این تیم در دور اول گروهی لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین باشد.»

 اخبار ورزشی  -  کاپ