ماجرای پیشنهاد سرمربیگری تیم عربی به علی دایی چیست


اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

یک شبکه عراقی از پیشنهاد تیم فوتبال الطلبه به سرمربی سابق پرسپولیس پرده برداشت.

 تیم فوتبال الطلبه عراق جزو تیم‌های فوتبال مطرح این کشور است که در طول دو، سه سال اخیر مربیگری آن برعهده عبدالوهاب ابوالهیل بوده است.

ابوالهیل هافبک اسبق تیم‌های سپاهان و مس کرمان پس از بازگشت به عراق دو سال آخر فوتبالش را با تیم فوتبال الطلبه سپری کرد و پس از اینکه کفش‌هایش را آویزان کرد به عنوان سرمربی همین تیم مشغول شد و در طول دو، سه سال اخیر هم هدایت این تیم را برعهده داشته است.

اما اینکه چرا در میان این همه تیم به سراغ الطلبه عراق رفتیم هم خودش حکایت جالبی دارد. ظاهرا پس از اینکه در طول یکی، دو ماه اخیر الطلبه آن طور که باید و شاید نتیجه نگرفته و با عبدالوهاب ابوالهیل سیر نزولی داشته مدیران تیم به این نتیجه رسیده‌اید که تنها یک تغییر و تحول اساسی می‌تواند رخوت و سستی را از فضای تیم خارج کند و برای ایجاد این شوک مثبت هم یک‌راست به سراغ گزینه‌ای مثل علی دایی رفته‌اند که در حال حاضر تیم ندارد و پس از جدایی از جمع سرخپوشان برای ادامه کار مربیگری‌اش هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده است.

شبکه تلویزیونی آفاق عراق ضمن اعلام این خبر افزود: «مدیران الطلبه به دنبال جلب نظر علی دایی برای هدایت این تیم هستند و با توجه به اینکه نسبت به همکاری با وی اصرار زیادی دارند اصلا بعید نیست این مهم در آینده نزدیک به انجام برسد و دایی به عنوان سرمربی الطلبه عراق در این تیم باشگاهی کشور همسایه قبول مسئولیت کند و روی نیمکت مربیگری این تیم بنشیند.»

البته ظاهرا این شبکه تلویزیونی عراق در اعلام این خبر قدری تند رفته. دایی حتی با یک پیشنهاد سه، چهار میلیاردی هم برای سرمربیگری الطلبه عراق پا پیش نخواهد گذاشت چرا که وی اصولا کار کردن در خارج از تهران را به دلیل مشغله کاری در امور تجاری نمی‌پذیرد.

اخبار ورزشی - روزنامه نود