واکنش برانکو به شکست مقابل سپاهان / اظهارات فرکی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس


اخبار,اخبار ورزشی , لیگ قهرمانان آسیا

 برانکو: سزاوار باخت به سپاهان نبودیم/ تصمیم‌های مشکل‌دار داوری وجود داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز تیم پرسپولیس سزاوار باخت به سپاهان نبود.

به گزارش فارس،برانکو ایوانکوویچ پس از شکست خانگی 2 بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: امیدوارم که خسته نباشید و من هم روز ارتش را تبریک می‌گویم. نتوانستیم هواداران زیادمان را خوشحال کنیم و سزاوار این نتیجه نبودیم ما به دنبال نتیجه‌ای بهتر از این بودیم و همه تماشاگر یک مسابقه زیبا و خوب بودیم.

وی ادامه داد: دو تیم خوب مقابل یکدیگر قرار گرفتند و شانس‌ها و هیجان‌های زیادی ایجاد شد و تصمیم‌های مشکل دار داوری هم وجو داشت،‌اما ما تلاش می‌کنیم لیگ امسال را به بهترین شکل به پایان ببریم.

برانکو قبل از حضور در نشست هم برخورد گرمی با حسین فرکی سرمربی سپاهان داشت.

به گزارش فارس، برانکو ادامه داد: انتظار بازی سختی داشتیم و سپاهان تیم خوبی است و اصلا هم جای تعجب ندارد که در 10 سال گذشته یا قهرمان بوده یا نزدیک به قهرمانی. کاملا مشخص است که در داخل و بیرون تیم ما مشکلات زیادی وجود دارد و البته این ایرادها با ضعف‌ها فرق دارد. ضعف‌ها همیشه هستند و باید ضعف‌های فنی را برطرف کنیم و در زمان بدی قرار داریم. حالا فرصت خوبی است تا ضعف‌ها را تشخیص بدهیم و پس از نتیجه یک بر صفر چند شانس گلزنی ایجاد کردیم و حتی این جرات را به خودمان می‌گویم که خطای پنالتی روی مهدی طارمی اتفاق افتاد و وقتی این تعداد شانس گلزنی را از دست می‌دهید گل می‌خورید.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکن دیگری به جای علی عسگر داشتید یا اینکه بالاجبار به او بازی دادید، گفت: متاسفانه دو گل خوردیم و بر اثر اشتباه‌های بزرگی که خودمان مرتکب شدیم ولی تا جایی که به کار بازیکنان مربوط می‌شود باید بگویم برای گزینش بازیکنان انتخاب زیادی نداریم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در منطقه سقوط قرار دارد گفت: چنین چیزی رخ نمی‌دهد ما دست به هر اقدامی می‌زنیم تا شرایط بهتری رخ بدهد و کاملا روشن است که در کنار لیگ تلاش کنیم نتایج خوبی در آسیا بگیریم. صد البته تلاش می‌کنیم با تیم بهتر آشنا شویم تا اقدام‌های لازم را برای برطرف کردن ضعف‌ها انجام بدهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان از دقیقه 60 به بعد دچار مشکل بدنی شدند و قدرت کمی داشتند،چطور می‌توانید این مشکل را حل کنید به خصوص اینکه در آسیا هم بازی دارید، گفت: امروز یکی از مشکلات بالفعل ما را به خوبی مشاهده کردید، همین ضعف بدنی است. همه ما در اینجا قرار داریم و همه تلاش می‌کنیم با تمرینات طراوات لازم را ایجاد کنیم و لیگ را خوب به پایان برسانیم صد البته صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هست.

 

-------------------------------

 

فرکی: پرسپولیس در آسیا با انگیزه و در لیگ برتر بی‌انگیزه است/ آنها نیمه دوم خسته بودند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان: پرسپولیس در لیگ برتر بی انگیزه است، اما در لیگ قهرمانان آسیا آنها انگیزه بالایی دارند.

به گزارش فارس، حسین فرکی پس از پیروزی 2 بر یک سپاهان مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی سخت و دشواری را پیش بینی می‌کردیم و انگیزه زیادی برای برد داشتیم، درست مثل هفته گذشته که مقابل تراکتورسازی به عنوان میزبان بازی کردیم. مقابل پرسپولیس برخلاف جریان بازی نیمه اول یک بر صفر باختیم اما بین دو نیمه امیدوار بودیم که مثل هفته گذشته در نیمه دوم پیروز شویم و بعد از شروع نیمه دوم هجومی و باانگیزه بودیم و به گل مساوی رسیدیم.

 

وی ادامه داد: در دقایق پایانی هم گل پیروزی را زدیم و بازی خوبی بود و دو تیم فرصت گلزنی داشتند که سهم ما بیشتر بود. سه امتیاز را مقابل حریف قدرتمندی مثل پرسپولیس که در لیگ آسیاست پیروز شدیم، این برد را به هواداران و پرسنل زحمکتش فولاد مبارکه تقدیم می‌کنیم و این برد حق آنهاست و امیدوارم در ادامه شرایط خوبی داشته باشیم که بعد از مدت ها بدشانس بودیم به اهداف‌مان برسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین فرکی در ادامه تاکید کرد: این تیم دو نمایش دارد، در آسیا موفق است و خوشحالیم از این بابت و انگیزه‌هایش در آسیا متفاوت است وچون در لیگ شانسی برای قهرمانی یا کسب سهمیه ندارند انگیزه زیادی ندارند. برانکو تازه به این تیم آمده و او باید کار اصلی‌اش را از فصل آینده آغاز کند و احساسم این بود که پرسپولیس مثل تراکتورسازی تیم خسته‌ای باشد و مثل آن بازی نیمه دوم را در اختیار بگیریم و همین طور هم بود. پرسپولیس در ضد حملات صاحب موقعیت شد و نتوانست از آنها استفاده کند و ما خودمان را به تیم حریف تحمیل کردیم و انها در لیگ برتر انگیزه زیادی ندارد.

فرکی در مورد قضاوت داور مسابقه گفت: من یک مورد اعتراض داشتم که آن صحنه آفساید نبود و به داور ربطی نداشت و کمک داور اشتباه کرد. من همیشه سعی می‌کنم به سمت داوران نروم و زمانی که مطمئن باشم اعتراض نه بلکه یادآوری می‌کنم

وی در مورد اخراج مجید بصیرت گفت: اخراج در این زمینه صورت گرفت و اگر گل درست بوده نباید بصیرت هم اخراج می‌شد.

فرکی در مورد غیبت خلعتبری گفت: قبل از بازی در این مورد حرف زدم و در مجموعه خلعتبری و همه بازیکنانم مثل فرزندانم هستند و رابطه تنگاتنگی با آنها داریم. تصمیمی که می‌گیریم به صلاح خودشان و تیم است و خلعتبری بازیکن بااخلاقی است ولی احساس کردم با توجه به مشکلی با باشگاه داشته و برای اینکه آسیبی به او نرسد از ایشان استفاده نکردم. موضوع مهم و حادی نبود و اگر در این بازی می‌باختیم مسئولیت باخت با من بود و البته بحث‌هایی شده بود که گفته بودند چون بازی با پرسپولیس بود این تصمیم را گرفتم ولی این بحث ربطی به بازی پرسپولیس نداشت و به خلعتبری هم تبریک می‌گویم و جایش خالی بود و امیدوارم در ادامه از او استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه کدام تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر دارد،گفت: هیچ چیز تا آخرین روز مشخص نمی‌شود و دو بازی سخت را پشت سرگذاشتیم و 4 بازی دیگر داریم که سخت تر هستند. راه آهن و استقلال خوزستان در حال سقوط هستند و نفت مسجد سلیمان که وضعیت خوبی ندارد و سایپاهم آخرین بازی ماست و مثل همه مدعیان شانس‌مان یکسان است و آنچه مهم است اینکه در بازی‌های خودمان برنده باشیم.

 

اخبار ورزشی - فارس