پاسخ تند منتقمی به اظهارات جنجالی سیاسی


اخبار,اخبارورزشی,حمیدرضا سیاسی
 
 من بساز بفروش نیستم که بخواهم یک ضد انقلاب را بشناسم!

قائم‌مقام سابق باشگاه پرسپولیس گفت: باید مشخص شود که چرا فردی که بیش از چهار ماه در زندان بوده پس از آزادی بلافاصله نام یک فرد ضد انقلاب را در رسانه‌ها مطرح می‌کند.

به گزارش  جام نیوز، بهروز منتقمی درباره اظهارات حمیدرضا سیاسی که به تازگی از زندان آزاد شده مبنی بر اینکه او فردی ضد انقلاب به اسم جهانشاهی را نمی‌شناخته و شاید منتقمی با او آشنا بوده گفت: همه مردم خیلی بهتر از هرکسی می‌توانند درباره این مسائل و این صحبت‌ها قضاوت کنند و کارنامه افراد هم بیانگر عملکرد آنهاست. من هیچ شناختی نسبت به این فرد ضد انقلاب نداشته و ندارم و طرف صحبت ما هم در آن جلسه باشگاه رئال مادرید بود نه فرد ضد انقلاب. وی ادامه داد: من نه تاجر هستم نه بساز بفروش و در کارهای اقتصادی و بساز و بفروشی هم فعالیتی ندارم. من یک مدیر هستم که سی سال خدمت صادقانه انجام دادم و عملکرد من هم مشخص است و مردم عملکرد افراد دیگر را می‌بینند که می‌خواهند با سیاه‌نمایی به دنبال اهداف خاصی باشند.

قائم‌مقام سابق باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشخص نیست چرا که فردی بیش از چهار ماه در زندان بوده بلافاصله پس از آزادی‌اش دوباره نام یک فرد ضدانقلاب را در رسانه‌ها مطرح کرده و شاید این افراد به دنبال منافع خاصی هستند که نام یک فرد ضد انقلاب را دوباره در رسانه‌ها مطرح می‌کنند اما باز هم تأکید می‌کنم که من به دنبال کارهای تجاری و بساز و بفروشی در فوتبال نیستم و هیچ شناختی هم از فرد ضد انقلاب ندارم اما برایم عجیب  است چرا فردی که بیشتر از چهار ماه در زندان حضور داشته بلافاصله نام یک ضد انقلاب را بر سر زبان می‌آورد.

منتقمی در پایان گفت: کارنامه من در سی سال مدیریتم در نظام جهوری اسلامی ایران مشخص است و کارنامه افراد دیگر هم همینطور و مردم می‌دانند که چه کسانی در فوتبال به دنبال کارهای خاص هستند و باید مشخص شود چرا دوباره نام یک ضد انقلاب توسط برخی در رسانه‌ها کلید خورده است.
 
اخبار  ورزشی  -  جام  نیوز