یک برنامه مناسب برای بدنسازی با هدف فیتنس- رایگان -آکا - برنامه تمرینی فیتنس آقایان

برنامه تمرینی فیتنس آقایان

برنامه تمرینی فیتنس آقایان

برگزیده ها: یک برنامه مناسب برای بدنسازی با هدف فیتنس

برگزیده ها:  

یکی از مهمترین سوالاتی که اغلب از سوی کاربران محترم مطرح میگردد این است که چگونه یک برنامه مناسب برای بدنسازی در سالنهای ورزشی داشته باشند.

به گزارش برگزیده ها: همانگونه که میدانید اغلب سالن های تمرینی برای افراد ورزشکار و یا غیر ورزشکار دارای امکانات تمرینی بدن سازی میباشند. امکاناتی که اگر با روش و برنامه درست استفاده شوند باعث بهبود کیفیت و و تناسب اندام شما میشوند. متاسفانه در سالیان اخیر شاهد گرایش شدید به استفاده از انواع مکمل ها اعم از مکمل های بدنسازی ، چاقی، لاغری و ... میباشیم. بداید بدانید هر نوع هدفی در فیتنس دارید شما تنها با تمرین و رعایت نکات تغذیه بدان دست خواهید یافت. لطفا به دنبال سراب دستیابی سریع به هدف سلامت و تناسب اندام و منابع مالی خود را به هدر ندهید.

با این مقدمه ای که گفته شد امروز قصد داریم برنامه ای را برای شما معرفی کنیم که مناسب اغلب مردم اعم از زن و مرد غیر ورزشکار میباشد. آنهایی که برای تناسب اندام و سلامت به تمرین میپردازند. این یک برنامه کاملا علمی و کاربردی بر اساس تازه ترین روشهای طراحی برنامه دنیا بوده و تنها بعد از اجرای یک یا دو دور از این نوع برنامه باید وارد برنامه های مراحل دیگر شوید. هیچ گاه برای فردی که تازه شروع به برنامه تمرینی میکند نباید به مانند یک فرد ماهر برنامه ریزی کرد. کاری که امروزه متاسفانه انجام میشود.

 

ویژه گی برنامه معرفی شده:

1- کاملا رایگان میباشد و بعد از ثبت نام و ورود به پنلتون میتونید اون رو مشاهده کرده یا پرینت بگیرید. در هر مرحله از اجرای برنامه نیز در پنل اختصاصی تون میتونید سوالات و موارد مبهم را اعلام کنید تا بدان پاسخ داده شود.

2- برنامه در سه مرحله آمادگی عمومی، حجم و قدرت نوشته شده است که برای افراد با سنین بالای 35 سال توصیه میکنم که فقط دو مرحله را اجرا نمایند و هر دور هم میتوانند تکرار نمایند.

3- برنامه بر اساس درصدی نوشته شده است که اگر برای شما اجرای آن سخت بود باید بر اساس درک شما از فشار وزنه اجرا شود. مرحله اول وزنه های سبک و مرحله دوم وزنه های متوسط و مرحله سوم وزنه های سنگین استفاده گردد.

4- این برنامه با استفاده از سیستم هول بادی نوشته شده که در آن در هر جلسه کل بدن تمرین داده میشود. اینگونه تمرینات برای چربی سوزی و نیز بهبود تناسب اندام هرماه با بهبود گردش خون و تنفس عالی میباشند

 

 

مراحل دریافت برنامه:

1- وارد این لینک شوید و فرم ثبت نام را تکمیل فرمائید

2- با نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله قبل ساختید وارد پنلتون در این آدرس شوید

3- در پنلتون میتونید این برنامه بدنسازی رو به صورت کامل ببنید. علاوه بر این برنامه رژیم ها و برنامه متعدد دیگری هم در پنل قرار داده شده.

 

امیدوارم این برنامه برای شما مفید و موثر بوده باشد

 


,