ناراحتی شدید برانکو و خادم از حسین هدایتی


اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

در حالی که هدایتی ماجرای سیاسی را بهانه کرده و از همکاری با پرسپولیس منصرف شده، برخی نزدیکان خادم می گویند هدایتی دنبال بهانه بود تا از زیر تعهداتی که به پرسپولیس داشت، شانه خالی کند.

حسین هدایتی که با سر و صدای فراوان به پرسپولیس برگشت و مدعی شد پول بلیت تماشاگران در بازی با النصر، پول قرارداد بازیکنان، پول طلب طلبکاران و پول هزینه های فصل بعد سرخپوشان را یکجا می دهد و غمی هم ندارد، به دو هفته نکشیده یک جمله امیر رضا خادم در حمایت از حمیدرضا سیاسی که بیشتر بوی تعارف و دلجویی داشت را بهانه قرار داد و گفت با پرسپولیس همکاری نمی کند.

هدایتی که گفته می شود هنوز نه پول بلیت بازی رایگان پرسپولیس مقابل النصر را پرداخته و نه به آن صورت پولی برای پرداخت به برانکو و بازیکنان داده، همین که خادم فردای آزادی سیاسی از زندان گفت سیاسی هنوز هم عضو هیات مدیره پرسپولیس است، همین مساله را بهانه کرد و به این دلیل که هنوز حکمش به عنوان عضو یا رییس هیات مدیره پرسپولیس صادر نشده، کنار کشید.

حالا برانکو از هدایتی دلخور است و اطرافیان خادم هم از او دلخوری دارند. اطرافیان خادم می گویند هدایتی دنبال بهانه بود تا از زیر بار تعهدات شانه خالی کند و آزادی سیاسی و دلجویی کلامی خادم از این مدیری که تازه از زندان آزاد شده بود، را بهانه کرد.

خادم هم به حدی از هدایتی شاکی است که شایعه شده گفته این بار اگر هدایتی داوطلب شود، دیگر قبول نمی کند او قدمی برای پرسپولیس بردارد چون تا به حال در دو مقطع در ظاهر جلو آمده و بعد از بهره برداری تبلیغاتی عقب نشینی کرده است.

گویا از طرف خادم به برانکو هم که نگران آینده اش است، تضمین داده شده او به پول خود می رسد!

 اخبار ورزشی - رادنیوز