چطور در یک ماه شکم شش تکه داشته باشیم؟ - چگونه یک شکم شش تیکه داشته باشیم

چگونه یک شکم شش تیکه داشته باشیم , چطور در یک ماه شکم شش تکه داشته باشیم

چگونه یک شکم شش تیکه داشته باشیم

بعضی از افراد، بشدت می خواهند که عضلات شکمشان را پرورش دهند و شکم شش تکه شان را آشکار کنند. در شرایط عادی، با نظم و انضباط و تعهد زیادی می توانید به نتیجه برسید. اما برای اینکه رویای داشتن عضلات شش تکه در یک ماه به واقعیت تبدیل شود، کارهای بیشتری لازم است.

قدم اول

رژیم غذاییتان را پاکسازی کنید. وقتی که می خواهید در یک ماه، عضلات شش تکه داشته باشید، رژیم غذایی یک عامل مهم بشمار می آید. از مصرف غذاهای سرخ شده، فراوری شده، تصفیه شده و غذاهایی که دارای چربی اشباع بالا هستند پرهیز کنید.

بجای آنها، غذاهایی که بطور طبیعی سرشار از فیبر هستند و چربی کمی دارند مصرف کنید. مانند گوشت بدون چربی، لبنیات کم چرب، غلات کامل، میوه ها، سبزی جات، دانه ها، آجیل، و حبوبات.

قدم دوم

از مصرف مایعات پر کالری اجتناب کنید. اگر می خواهید که در یک ماه به عضلات شش تکه دست بیابید، کالری های بی فایده ای که در نوشیدنی های شکردار مانند نوشابه، قهوه و چای شیرین موجود است را حذف کنید.

بجای آنها می توانید آب بنوشید. زیرا بدن شما را هیدراته می کند و کالری هم ندارد. دپارتمان کشاورزی ایالات متحده توصیه می کند که زنان در روز۲.۷ لیتر و مردان ۳.۷ لیتر آب مصرف کنند.

قدم سوم

روی عضلات شکمتان کار کنید. اما به جای اینکه فقط عضلات بالایی شکمتان را تمرین دهید، تمرین هایی انجام دهید که روی کل عضلات شکمتان تمرکز می کند تا تعادل برقرار شود. بعضی از این تمرین ها از این قرارند: بالابردن پا، جک نایف یا قیچی،کرانچ و کرانچ پهلو با توپ یوگا ، خم شدن به پهلو و غیره.


چطور در یک ماه شکم شش تکه داشته باشیم ,