علت بازی نکردن خلعتبری مقابل پرسپولیس مشخص شد


اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالیم که با بردی خوب برابر پرسپولیس دوباره به کورس قهرمانی برگشتیم.

 قاسم زاغی نژاد با اشاره به بازی سپاهان و پرسپولیس، اظهارکرد: مسئله مهمی که وجود دارد این است که پرسپولیس برابر تیمی مانند راه‌آهن با یک انگیزه خاص ظاهر می‌شود و برابر ملوان با یک انگیزه دیگر، اما در برابر سپاهان به اندازه بازی‌های داربی انگیزه دارد و همین امر سبب شده تا دیدارهای این دو تیم همیشه نزدیک به هم باشد.

وی با بیان اینکه می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، افزود: پیش بینی چنین بازی سختی را داشتیم به همین دلیل با یک سری اندیشه تاکتیکی خاص وارد شدیم و توانستیم در هر قسمت بازی اهداف خاصی را پیاده کنیم.

زاغی نژاد با بیان اینکه این بازی حکم مرگ و زندگی را برای سپاهان داشت، ادامه‌داد: اگر این بازی را واگذار می‌کردیم از قهرمانی کنار می‌رفتیم، اما خوشحالیم که با بردی خوب دوباره به جدول بازی‌ها و کورس قهرمانی برگشتیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که برای بازی آینده‌تان تمام بازیکنان را در اختیار دارید یا خیر، ادامه داد: به غیر از وریا غفوری که سه کارته است و در بازی بعدی نیست، تمام بازیکنان را در اختیار داریم و حتی مصدومیت شریفی نیز جدی نیست و به بازی بعدی خواهد رسید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خلعتبری در ترکیب سپاهان برابر راه آهن خواهد بود یا خیر، عنوان‌کرد: خلعتبری به دلیل یک سری مشکلات از لحاظ روانی آمادگی بازی با پرسپولیس را نداشت به همین دلیل تشخیص سرمربی تیم این بود که در بازی با پرسپولیس نباشد.

مربی تیم فوتبال سپاهان افزود: قبلا نیز مشابه این اتفاق افتاده بود، به هرحال خلعتبری شرایط روحی خاصی دارد، اما بدون شک خلعتبری بازیکنی تاثیرگذار و قابلی است و سیاست فرکی نیز بازگشت این بازیکن به تیم است.

اخبار ورزشی - ایسنا