خداداد: شاید پهلوان تا حالا فرار کرده باشد!


اخبار,اخبارورزشی,خداداد عزیزی

«خداداد عزیزی» اسطوره خراسانی فوتبال کشورمان است که همیشه حرف تازه‌ای بر زبان می‌آورد.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ «خداداد عزیزی» که این روزها در تبریز روی نیمکت شهرداری این شهر جا خوش کرده، اصلا وضعیت مناسبی در جدول ندارد و تیمش در آستانه سقوط است.


خودش در این‌باره می‌گوید: «2بازی داریم که اختیارمان دست خودمان است؛ اگر بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم تا چند پله صعود می‌کنیم. در حال حاضر نیز بر روی مسائل فنی بازیکنانم کار کرده و مشکلی برای ادامه لیگ نداریم.»


شهرداری به دنبال خرید گسترش فولاد است
اما آیا خداداد «در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود؟» خودش در این باره می‌گوید: «قراردادم تا پایان این فصل از لیگ دسته اول است ولی خب با جرات ادعا می‌کنم تبریز جای خوبی برای کار کردن است، بااینکه تیم شهرداری را ابتدای فصل خودم نبستم اما باتوجه به امکانات بسیار خوب وشرایط مالی مناسبش توانستیم چند بازیکن برای تقویت تیم جذب کنیم. امسال باشگاه شهرداری قرار است امکانات مجموعه گسترش فولاد را هم بخرد و طبیعتا شرایطش بسیار بهتر می‌شود.»


دوست دارم سیاه‌جامگان صعود کند
«فکر می‌کنید تیم سیاه‌جامگان بتواند صعود کند؟» خداداد در پاسخ به این سوال می‌گوید: «امیدوارم سیاه‌جامگان به طور مستقیم صعود کند چون تعلق خاطر به این تیم دارم و از موسسین این باشگاه هستم. این تیم با جوانان مشهدی آغاز کرد ولی متاسفم که یک مقدار از جوانگرایی دور شدند. بدون شک صعود سیاه‌جامگان به لیگ برتر از اتفاقات خوب زندگی من در سال جدید خواهد بود.»


یارگیری پدیده، بد بود
عزیزی درباره شرایط این روزهای «پدیده» می‌گوید: «در مورد پدیده بارها گفتم هر مربی نیاز به ابزار خوب دارد، به تبریز آمدم 6بازیکن جذب کردم و درباره پدیده هم نظرم همین بود. به نظرم پدیده خوب بسته نشد و دلیلش هم این است که تعداد زیاد بازیکنانی که خودشان در ابتدای فصل جذب کردند باز در نیم‌فصل آن‌ها را نخواستند. پدیده در یارگیری موفق عمل نکرد.»


در نیم فصل اول که مشکلات مالی نبود
برخی‌ها مشکلات مالی را دلیل کسب این نتایج ضعیف می‌دانند، اما خداداد می‌گوید: «در نیم‌فصل اول که مشکلات مالی نبود پس چرا آن موقع هم در جایگاه دهم بودند، مگر استقلال مشکلات مالی ندارد؟ فکر کنم پدیده در دور رفت شرایط مالی بسیار خوبی برخلاف الان داشت.»


او تغییر مربی را هم مفید ندانسته و می‌گوید: «هیچ مربی نمی‌آید در این شرایط پدیده را قبول کند؛ چرا که برای مثال وقتی ملوان به من پیشنهاد داد، به آن‌ها گفتم باید ریسک کنم ولی شرطم این است که نصف پول بازیکنانتان را پرداخت کنید و باید به این بازیکنان علاوه بر شوک فنی شوک مالی هم بدهید.»


نخواستند به پدیده نزدیک شوم
خداداد عزیزی درباره اینکه ابتدای فصل آمدنش به پدیده منتفی شد، توضیح می‌دهد: «یک عده از دوستان در مورد پدیده کم لطفی کردند و پهلوان به من گفت برای مشاوره به پدیده بیایم اما برخی‌ها نمی‌خواستند نزدیک این تیم شوم.»


نمی‌دانم شفق چرا می‌رود و می‌آید؟!
اما هرکجا صحبت از ابومسلم شود، نام خداداد هم مطرح است، او درباره تغییر و تحولات این روزهای تیم در دسته دو می‌گوید: «نمی‌دانم چرا شفق هرچند وقت می‌رود و باز می‌آید سراغ ابومسلم. سوالم از شخص صبوریان، مدیرکل ورزش و جوانان استان این است که یک مشهدی پیدا نمی‌شود تیم ابومسلم را در اختیارش قرار بدهیم. پیش از این با یک غیر بومی مثل وفایی کار کردیم که فاتحه ابومسلم را خواند و من هم بارها اشتباهم را از همکاری با وی قبول کردم اما الان می‌گویم خواهشا تیم را به غیربومی‌ها ندهید و هرکدام از این آقایان به فکر منافع خودشان هستند و نمی‌دانم چرا باید به دست خودمان تیم‌ها را تحویل آقایان بدهیم.»


شاید تا الان هم پهلوان فرار کرده باشد!
با روی کار آمدن رییس جدید هیات فوتبال، انتظار تحول فوتبال استان می‌رفت، اما خداداد می‌گوید: «دست برادران نیست که فوتبال خراسان تکان بخورد، فوتبال استان می‌توانست با پدیده تکان بخورد ولی یک عده که دوستان خودم بودند کم‌لطفی کردند و آمدند روابط و علایق شخصی خود را در امور باشگاه پدیده دخیل کردند . شاید تا الان هم پهلوان فرار کرده باشد چون او در ابتدای فصل تفکر کسب نتایج خوبی را در سر داشت اما الان خطر سقوط احساسش می‌کند و به نظرم او هم با این شرایط رفته و علی مانده و حوضش!»

 

 اخبار  ورزشی  -  خبر  آنلاین