برنامه تمرین تغذیه و مکمل صحیح برای تیپ بدنی اکتومورف -آکا

برگزیده ها: شما دارای بدنی با عضلات ریز و بدنی استخوانی هستید و میبایست برای به دست آوردن عضلات بیشتر ابتدا روی افزایش وزن تمرکز کنید .

 

برنامه تمرین تغذیه و مکمل صحیح برای تیپ بدنی اکتومورف

برنامه تمرین تغذیه و مکمل صحیح برای تیپ بدنی اکتومورف

برگزیده ها: برنامه تمرین تغذیه و مکمل صحیح برای تیپ بدنی اکتومورف

 

به گزارش برگزیده ها: (بعضی از خانم ها که خیلی لاغرند میخواهند کمی چربی داشته باشند که بدنشان کمی زنانه تر باشد )
شما به اضافه شدن وزن بیش از هر چیز دیگر نیاز دارید پس تکرار های خود را با مکثی کوچک در وسط حرکت و در جایی که بیشترین فشار وزنه روی عضله هست عضله را بیشتر تحت فشار قرار دهید . مکث شما نباید بیشتر از 5 ثانیه و نباید کمتر از 2 ثانیه باشد.


سعی کنید از وزنه هایی استفاده کنید که برای شما سنگین باشد از تکرار های 8 تایی استفاده کنید تا حجم عضلات شما زودتر افزایش یابد .
از غذاهای با کیفیت اما دارای کالری بالا استفاده کنید . منظورم از کالری بالا آتاشغال هایی نظیر کله پاچه و نوشابه نیست . همانطور که میبینید گفتم با کیفیت . یعنی سیب زمینی ماکارونی و ……
از خوردن پروتئن هایی نظیر گوشت و مرغ و سفیده تخخم مرغ نیز غافل نشوید اما مبنای پر خوری را روی کربوهیدرات هایی نظیر جو دو سر برنج و ماکارونی و … بگذارید .
صبحانه مفصل و پر کالری داشته باشید .

,برنامه تمرین تغذیه و مکمل صحیح برای تیپ بدنی اکتومورف,تغذیه و مکمل صحیح برای تیپ بدنی اکتومورف,تیپ بدنی اکتومورف,[categoriy]


از بازی فوتبال و بسکتبال و …. پرهیز کنید چون که برخلاف رشد عضلات شماست و چیزی به جز آسیب بدیدگی برای شما به ارمغان نخواهد آورد . ورزش های هوازی برای شما اکتومورف عزیز تا زمانی که میخواهید توده عضلات را افزایش دهید ممنوع میباشد در زمان کات قبل از مسابقات هم توصیه میشود شما اکتومورف ها از هوازی استفاده نکنید .

مکمل های پیشنهادی برای شما کراتین . پودر های با پروتئین متوسط و کربوهیدرات بالا نظیر مگامس 2000 و سریس مس و ماسل جویس و ترومس میباشد .
هدف خود را این قرار دهید که با افزایش وزن و حجم بیشتر شبیه به یک مزومورف شوید .

 


,