روشهای بدنسازی بانوان، روش ششم برای بدنسازی بانوان - حرکات بدنسازی بانوان

 

در این بخش از سایت برگزیده ها مطالبی در مورد روشهای  بدنسازی بانوان را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

بدن سازی زنان: ورزش بدنسازی  امروزه یکی از پر طرفدارترین ورزشهای جهان است و مردان زیادی به این رشته ورزشی علاقه مند هستند . طبق آمار های رسمی فدراسیون جهانی بدنسازی در حال حاظر  بدنسازی  بیشترین ورزشکار جهان را به خود اختصاص داده است و پس از آن هنرهای رزمی به علت گستردگی فراوان در جنوب شرق آسیا و فوتبال رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند .

حرکات بدنسازی بانوان , بدنزازهدوختران , کانال تلگرام بدنسازی بانوان

حرکات بدنسازی بانوان

روشهای بدنسازی بانوان

● سخت تمرین کنید اما مختصرتر

تمرینات سخت و با شدت همانطور که برای مردها کارساز می باشد برای زن ها نیز کارا می باشد. از آنجائی که اکثر زن ها از پائین تنه قوی تر نسبت به بالاتنه شان برخوردار هستند لذا در ادامه برنامه تمرینی با شدت مضاعفی آورده شده است که بیشتر تأکیدش بر روی بالاتنه می باشد.

برنامه تمرینی با شدت مضاعف برای بانوان

۱. پرس سرشانه با هالتر از پشت

۲. سیم کش دست باز از جلو (کشش دست باز)

۳. پرس سینه

۴. شراگ با دمبل

۵. پول اور با دمبل

۶. نشر جانب با دمبل

۷. جلوبازو لاری با هالتر

۸. پشت بازو با دمبل تک دست خوابیده

۹. بارفیکس (منفی کامل). برای اجراء این نوع بارفیکس با کمک پاها خود را به بالاتنه برده و سپس در مقابل پائین آمدن مقاومت می نمائید.

۱۰. پارالل (منفی کامل)

۱۱. پشت پا با دستگاه

۱۲. جلو پا با دستگاه

۱۳. ساق پا ایستاده با دستگاه

۱۴. پشت پا با هالتر

۱۵. شکم (کرانچ)

همانطورکه مشاهده می کنید در برنامه تمرینی فوق ۱۰ حرکت برای بالاتنه و ۵ حرکت برای پائین تنه آورده شده است. ضمن اینکه بالاتنه قبل از پائین تنه تمرین داده می شود.

از هر حرکت تنها یک ست اجراء کنید و این برنامه را به صورت ۳ بار در هفته انجام دهید و پس از انجام این برنامه تمرینی برای مدت ۴ هفته نتایج آن را بر روی فیزیک بدنی خود مشاهده نمائید.

 

عضلانی شدن بدن مردان به علت وجود هورمون تستترون در بدن آنهاست که هرقدر میزان تمرینات شدید بدنی را افزایش دهند میزان ترشح وتولید این هورمون در بدنشان افزایش یافته در نتیجه بدنشان عضلانی تر و خشن تر می شود اما در بدن زن مقدار این هورمون فوق العاده کم است و افزایش فعالیت بدن تاثیر خاصی بر روی میزان ترشح این هورمون در بدن ندارد . در نتیجه در صورتی که قرص ها و مواد تزریقی حاوی تستترن مصرف نشود { مثل کاری که زنان بدنساز حرفه ای انجام می دهند یعنی تزریق تستترن به بدن } ما به هیچ وجه شاهد بدنی با فرمت مردانه نخواهیم بود بلکه:

تاثیر بدنسازی بر عضلات زنان تنها سفت شدن و آب شدن چربی های دور عضلات است که خود از افتادگی عضله جلوگیری کرده و فورمت منسجم , محکم و استیل فوق العاده دخترانه و منسجمی را به فرد می دهد .

 


بدنزازهدوختران , کانال تلگرام بدنسازی بانوان