بدون مکمل، خودتان شیک پروتئین درست کنید! - طرز تهیه شیک پروتیین

طرز تهیه شیک پروتیین

طرز تهیه شیک پروتیین

شیک پروتئین، بخش مهمی از تناسب اندام است، بخصوص اگر در حال عضله سازی باشید. متاسفانه، پودرهای پروتئینی، پر از مواد نگهدارنده، بسط دهنده ها، و مواد محرمانه ای هستند که حتی نمی توانید آنها را تلفظ کنید! خبر خوب این است که شما می توانید خودتان شیک های پروتئین درست کنید.

درست کردن شیک پروتئین برای خودتان، آسان و مقرون بصرفه است، و سالم تر از مخلوط های فروشگاهی می باشد. شما مطمئن خواهید بود که فقط از مواد مغذی و مواد غذایی سالم و بی خطر استفاده می کنید. در مقاله ی امروز، ما نکاتی درباره ی جایگزین های پودر پروتئین در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید برای درست کردن شیک های پروتئین خودتان، از آنها استفاده کنید.

محصولات لبنی

محصولات لبنی، به شیک شما، حالت کرمی اضافه می کنند و میزان پروتئین آن را افزایش می دهند. پایه ی یک شیک پروتئین، همیشه شیر است. شیر در هر وعده حدود ۹ گرم پروتئین دارد. نوع شیری که استفاده می کنید، به اهدافتان در مورد کالری بستگی دارد.

بعنوان مثال، اگر می خواهید وزن کم کنید، می توانید از شیر کم چرب استفاده کنید و اگر می خواهید عضله تان را افزایش دهید، از شیر کامل استفاده کنید. اگر هم می خواهید که شیک پروتئین تان، غلیظ و کرم مانند شود، می توانید به آن پنیر کاتیج بیفزایید.


,