چرا سرمربی می گوید در ایران گروگان گرفته شده؟/کفاشیان کروش را با وعده غیر واقعی به تهران کشاند


اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کروش

کارلوس کروش اصلا قصد نداشت از استکهلم به تهران برگردد اما نامه کفاشیان به او سبب شد تا به تهران برگردد.

به گزارش خبرآنلاین کارلوس کروش و فرستادگان علی کفاشیان که همراه با تیم به اردوی اتریش و سوئد رفته بودند کیلومترها دور از ایران دو بار به اختلاف شدید خوردند. طوری که علی کفاشیان از تهران دستورات لازم را صادر کرد.

کارلوس کروش که دو روز دیرتر از تیمش به اردوی اتریش رفت چون مسئولان مالیاتی کشور او را ممنوع الخروج کرده بودند ، به محض رسیدن به اتریش هم شاهد بی نظمی های مختلفی در تیم بود. او به یکباره با کوهی از مشکلات و بی نظمی ها در این سفر مواجه شد. تیم که مثل همیشه پر بود از فرستادگان ویژه علی کفاشیان ، در بلیت ها ، لباس ها ، هماهنگی هتل و ... با یک عالمه مشکل روبرو بود. اختلاف اصلی اما سر لباس ها بعد از بازی اتریش آغاز شد. جایی که مسئولان تدارکات تیم به اصرار می خواستند لباس های تمرین بازیکنان را از آنها بگیرند و همان لباس ها را برای بازی با سوئد استفاده کنند.

کارلوس به شدت از این تصمیم شاکی بود چون بازیکنان می خواستند این لباس ها و پیراهن های شان را به هواداران بدهند اما هدیه دادن این لباس ها با دستور کفاشیان منافات داشت. این آغاز دلخوری ها بود. کارلوس و مسئولان تدارکات تیم به خاطر دستور کفاشیان حسابی با هم درگیر شدند و گذشت تا بعد از بازی با سوئد. جایی که کارلوس می خواست از استکهلم به لیسبون برگردد.

او علاقه ای به برگشت به تهران نداشت و این را در تماسی به کفاشیان منتقل کرد. اینکه می داند آمدنش به تهران یعنی ممنوع الخروج شدن. اینکه تاکید داشت تا مشکل خروجش را حل نکنند حاضر نیست به ایران بیاید. کفاشیان اما به نزدیکان تیم گفته بود هر طور شده او را به تهران بایورند. او که می دانست بر نگشتن کارلوس کروش یعنی تثبیت شدن بدهی مالیاتی 1.2 میلیارد تومانی او، در ایمیلی رسمی به کارلوس تاید کرد مشکل مالیاتش حل شده و او می تواند به تهران بیاید تا این مشکل مالیات که بر عهده فدراسیون است به صورت کامل حل شود.

 

نامه ای که سبب شد تا کارلوس به تهران برگردد ، او آن زمان می توانست از ایران برود و بعد به دلیل پرداخت نشدن مالیاتش به فیفا شکایت کند و غرامت یکساله بگیرد اما با نامه تضمین کفاشیان به تهران برگشت. حالا هم اینجا مانده و حس می کند که مثل یک گروگان اسیر شده است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین