آیا وزارت ورزش پول های هدایتی را خورده است؟/صورت حساب 2.5 میلیاردی برای پول هایی که با عشق پرداخت شد


اخبار,اخبارورزشی ,حسین هدایتی

امیر عابدینی می گوید پول های هدایتی را از او گذاشتند اما نمی گذارند خودش به پرسپولیس بیاید اما این تنها یک طرف ماجرای مذاکرات پرسپولیس و هدایتی است.

به گزارش خبرآنلاین ؛ حسین هدایتی که قرار است تا انتهای فصل اسپانسر پرسپولیس باشد هنوز با وزارتی ها به توافق نرسیده و 2 میلیارد تومانی را که باید به حساب باشگاه می ریخته تا خرج هزینه های جاری تیم شود را نپرداخته است. حسین هدایتی که از قبل بازی النصر قرار شده تا اسپانسر تیم و عضو هیات مدیره باشد ، بعد از 10 روز به نظر می رسد باری دیگر با وزارت ورزش به چالش خورده است.

این تاجر میلیاردر که در ادوار مختلف به پرسپولیس نزدیک بوده است ، با روی کار آمدن نژادفلاح در تیم به عنوان حامی مالی به پرسپولیس نزدیک شد. او همان زمان تصمیم گرفت تا با خریدن بلیت های بازی پرسپولیس و النصر و پاداش هایی که به بازیکنان این تیم داد ، در آن پیروزی نقش داشت ، حالا می گوید آن پول ها باید در آورده اش محاسبه شوند. هدایتی که دوشنبه قبل به وزارت ورزش رفته بود حاضر نشد 2 میلیارد تومانی که باید به عنوان هزینه های جاری به حساب پرسپولیس را بریزد را پرداخت کند و گفت:«ای پول را خودم در صورت لزوم به تیم می دهم. » او تاکید دارد که پولی به حساب باشگاه ریخته نشود و از سوی دیگر وزارت ورزش هم چون تاکید دارد هدایتی به عنوان اسپانسر باید قرارداد داشته باشد ، باید پولش را به حساب باشگاه بریزد تا همه چیز رسمی باشد.

این سرآغاز اختلافات است و حالا هدایتی چک لیستی از هزینه های این چند وقتش برای وزارت ورزش فرستاده. مجموعه پاداش ها ، تشویق ها ، هزینه هایی که به تیم داده و البته ماجرای بلیت ها. یک لیست بلند ، بالای 2.5 میلیاردی ک بارها رسانه ای شدند. هدایتی تاکید دارند که این آورده باید به حساب او نوشته شود و حکم عضویتش در هیات مدیره جدید تیم را بزنند و از سویی دیگر مسئولان وزارت ورزش می گویند آنچه هزینه شده ، آنهایی بوده که هدایتی بارها در رسانه ها گفته به عنوان یک هوادار و عاشقانه برای تیمش هزینه کرده است . کمک هایی که در لیست هزینه های جاری تیم نبودند و حالا هم به عنوان آورده محسوب نمی شوند. این منشاء اختلافی است که عابدینی درباره اش به حمایت از هدایتی می گوید:«پول هایش را گرفتند اما به پرسپولیس نمی گذارند بیاید.»

و البته وزارت ورزشی ها هم می گویند این پول ها اصلا در برنامه هزینه ها و تعهدات پرسپولیس نبوده که به حساب آنها نوشته شود.


  اخبار  ورزشی   - خبر  انلاین