اجساد یک خانواده 3 نفره در اندیمشک کشف شد / قربانیان با شلیک گلوله به قتل رسیده اند - کشته شدن یک خانواده دراندیمشک

کشته شدن یک خانواده دراندیمشک

کشته شدن یک خانواده دراندیمشک

برگزیده ها: اجساد یک خانواده 3 نفره در اندیمشک کشف شد / قربانیان با شلیک گلوله به قتل رسیده اند

برگزیده ها دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از کشف اجساد یک خانواده 3 نفره در این شهرستان که با شلیک گلوله به قتل رسیده اند خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس صادق جعفری‌چگنی گفت: شب گذشته اجساد یک خانواده سه نفره که با شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند در منزل مسکونی آنان واقع در روستای دوکوهه از توابع بخش مرکزی اندیمشک کشف شد.

به گزارش برگزیده ها او افزود: این افراد شامل شوهر، همسر و دختر بچه خردسال آنان است که بر اساس شواهد اولیه بیش از سه روز از زمان وقوع قتل آنان گذشته است.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: در کنار اجساد این قربانیان یک قبضه اسلحه کلت کمری به‌دست آمده است.

جعفری‌چگنی گفت: علت و انگیزه این قتل هولناک تاکنون به صورت قطعی مشخص نیست و تحقیقات مقدماتی زیر نظر بازپرس ویژه قتل و ماموران جنایی پلیس آگاهی اندیمشک در حال انجام است.

او تاکید کرد: تا اعلام نظر کارشناسان و پزشکی قانونی امکان اعلام نظر قطعی این اقدام وجود نداشته و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک در پایان گفت: از شهروندان در خواست می‌کنیم که به شایعات بی‌پایه و اساس به ویژه در فضاهای مجازی و اجتماعی توجه نکرده و برای پیگیری چنین حوادث ی فقط از مبادی رسمی اخبار را دنبال کنند.

105105

کد خبر: 629250 0 0 کشته شدن اعضای یک خانواده کلت کمری اسلحه صادق جعفری چگنی پزشکی قانونی دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک کشف اجساد یک خانواده 3 نفره

اخبار مرتبط

کشف و شناسایی جسد یکی از صیادان بوشهر ی در ساحل

جسدی در منطقه نظامی پارچین کشف شد / شلیک گلوله به کمر مقتول

کشف جسد دندانپزشک شمالی در منزل شخصی اش


,