بسته پیشنهادی منچستریونایتد به رئال برای جذب رونالدو/ دوناروما به یووه نزدیک شد


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منچستریونایتد

یک نشریه ایتالیایی اعلام کرد باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد برای جذب مهاجم پیشین خود پیشنهادی قابل توجه به رئال مادرید بدهد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ در پی رو شدن اتهام فرار از پرداخت مالیات کریستیانو رونالدو که مبلغی معادل 14.7 میلیون یورو در طول چهار سال بوده است، شایعه شده که فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها قصد جدایی از جمع پرافتخارترین باشگاه اروپایی را دارد. نشریه پرتغالی «آبولا» مدعی شده که رونالدو به هم‌تیمی‌هایش پیش از شروع جام کنفدراسیون‌ها گفته است که تصمیمش برای جدایی از رئال مادرید را گرفته و برگشتی هم در این کار نیست.

 

روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا در شماره امروز (یکشنبه) خود مدعی شد که باشگاه منچستریونایتد برای بازگرداندن رونالدوی 32 ساله به اولدترافورد قصد دارد، پیشنهادی 210 میلیون یورویی به همراه داوید دخه‌آ برای جذب کریس و آلوارو موراتا به رئال مادرید بدهد.

 

براساس این گزارش اگر این پیشنهاد منچستریونایتد مورد موافقت سران باشگاه رئال مادرید قرار بگیرد و دخه‌آ در نهایت به جمع کهکشانی‌ها اضافه شود، جان‌لوئیجی دوناروما که مورد توجه باشگاه رئال مادرید است، به یوونتوس نزدیک خواهد شد.

 

دروازه‌بان دوم تیم ملی ایتالیا که تا ماه ژوئن 2018 با روسونری قرارداد دارد، اخیراً از تمدید قراردادش با میلان سر باز زده است. ماروتا، مدیر ورزشی یوونتوس هم روز گذشته از علاقه یوونتوس به جذب این دروازه‌بان 18 ساله گفته بود.