نحوه تشخیص مکمل کراتین مونوهیدرات اصل از تقلبی شرکت آپتیموم -آکا - نمونه کراتین اصل اوپتیموم

برگزیده ها: مکمل کراتین در دنیای ورزش معمولا به عنوان یک افزایش دهنده عملکرد ورزشی شناخته میشود.کراتین مونوهیدرات تقریبا توسط هر فردی که خواهان انجام تمرینات سخت می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.از کراتین اساسا به منظور افزایش انرژی بدن هنگام تمرینات با وزنه یا تمرینات قدرتی استفاده میشود.

نمونه کراتین اصل اوپتیموم

نمونه کراتین اصل اوپتیموم

برگزیده ها: نحوه تشخیص مکمل کراتین مونوهیدرات اصل از تقلبی شرکت آپتیموم

به گزارش برگزیده ها: کراتین در فرم های گوناگونی وجود دارد اما نوع پودر آن بیشتر در میان عموم شناخته شده است و تحقیقات بیشتری نیز روی آن صورت گرفته است.در این مقاله قصد داریم برای شما راه های تشخیص اصل از تقلبی بودن مکمل کراتین مونوهیدرات از شرکت آپتیموم را که امروزه یکی از بهترین کراتین های موجود در بازار است را برای شما بازگو کنیم.

۱)بررسی لوگوی (ON)
(ON) مخفف آپتیموم نوتریشن می باشد.لوگوی (ON) روی مکمل دارای هیچ گونه بک گراندی نمی باشد.روی بطری کراتین مونوهیدرات این شرکت میتوانید لوگوی آن را در قسمت بالا سمت چپ برچسب محصول مشاهده کنید.لوگوی این محصول دارای نشان (TM) در کنار خود می باشد.اگر روی محصول مورد نظر شما این نشان کنار لوگوی محصول یافت نشد آن کراتین تقلبی می باشد.حروف لوگو به صورت حروف بزرگ انگلیسی نوشته شده است که روی یک نیزه خمیده جای خوش کرده اند.

,identify,fake,genuineکراتین مونوهیدرات اصل,[categoriy]

۲)بررسی سرپوش مکمل
کراتین شرکت آپتیموم که شما آن را تهیه کرده اید باید به طور مناسب و صحیحی بسته بندی شده باشد.محفظه نگهدارنده مکمل هم از بیرون و هم از داخل پلمپ می باشد.بسته بندی بیرونی مکمل زیاد مد نظر نیست اما پلمپ داخلی محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.شما باید اطمینان حاصل کنید که مکمل شما از داخل کاملا پلمپ باشد.پلمپ داخلی مکمل یک کاغذ کلفت می باشد که روی آن عبارت (Sealed For Your Protection) درج شده است.از خرید مکمل هایی که به شکل مناسبی بسته بندی و پلمپ نیستند اجتناب کنید.

,identify,fake,genuineکراتین مونوهیدرات اصل,[categoriy]

۳)لیبل محصول را بررسی کنید
مکمل کراتین مونوهیدرات اصل شرکت آپتیموم دارای لیبل بسیار با کیفیت و با رنگ های روشن و حروفی درخشان می باشد که در همان نگاه اول فرد میتواند به با کیفیت بودن آن از هر زاویه ای پی ببرد و همانند لیبل های بی کیفیت و قلابی نمی باشد.لیبل این کراتین به هیچ وجه بی دوام و شل و ول به نظر نمیرسد.روی لیبل محصول تمامی اطلاعات نظیر آدرس تولید کننده، مواد تشکیل دهنده، هشدار های لازم، آلرژن ها، نحوه مصرف مکمل ، ارزش غذایی مکمل ، بارکد و (QR) کد ثبت شده است.تمام محصولات آپتیموم در ایالات متحده ساخته میشوند پس روی محصول شما در قسمت آدرس تولید کننده باید ایالات متحده ثبت شده باشد.اگر شما با یک آدرس متفاوت، لیبل بی کیفیت یا اطلاعات غلط مواجه شدید مکمل ی که شما تهیه کرده اید تقلبی می باشد.

,identify,fake,genuineکراتین مونوهیدرات اصل,[categoriy]

۴)اشتباهات گرامری روی محصول را بررسی کنید
تولید کنندگان مکمل های قلابی برخی مواقع هنگام چاپ لیبل های محصولات خود دچار اشتباهات گرامری میشوند.این اشتباهات با کمی دقت میتوانند شناسایی شوند.روی لیبل محصول را کاملا بررسی کنید و ببینید که آیا نوشته های روی محصول دارای اشتباه گرامری می باشد یا خیر. مکمل های اصل شرکت آپتیموم به هیچ عنوان دارای اشتباهات گرامری روی محصولات خود نمی باشند.اگر روی مکمل خود اشتباهات گرامری پیدا کردید مکمل شما تقلبی می باشد.

۵)شماره (Lot) روی محصول را بررسی کنید
شماره (Lot) یا (batch) ثبت شده روی محصولات آپتیموم یک شماره منحصر به فرد می باشد که شرکت آپتیموم برای هر یک از محصولات خود یک شماره منحصر به فرد در نظر می گیرد.شما از طریق این شماره میتوانید اصالت محصول خود را پیگیری و تایید کنید. مکمل های قلابی تولید شده به نام آپتیموم دارای چنین شماره ای نمی باشند.اگر هم این محصولات دارای شماره (Lot) باشند هنگام تایید آن توسط شرکت آپتیموم به هیچ وجه آنها تایید نخواهند شد.

۶)تاریخ تولید و انقضا محصول را بررسی کنید
قبل از خرید کراتین آپتیموم تاریخ تولید و انقضا آن را به دقت بررسی کنید.البته داشتن تاریخ تولید و انقضا نیز نمی تواند دلیل خوبی بر اصالت مکمل باشد.اما به هر حال این موضوع یکی از بررسی های اولیه مکمل می باشد که باید انجام شود.زیرا اگر تاریخ مصرف مکمل گذشته باشد دیگر نیازی به بررسی اصل یا تقلبی بودن آن نیست.

۷)اسکن کردن بارکد و (QR) کد
روی محفظه نگهدارنده کراتین شما بارکد و (QR) کد را خواهید یافت.کافی است که از طریق گوشی همراه هوشمند خود از طریق برنامه های مخصوص اسکن بارکد و (QR) استفاده کنید.این برنامه ها اطلاعات کامل در مورد محصول را به شما ارائه میدهند.اگر اطلاعات عرضه شده در مورد کراتین شرکت آپتیموم بود پس مکمل اصل می باشد در غیر این صورت مکمل تقلبی می باشد.

,identify,fake,genuineکراتین مونوهیدرات اصل,[categoriy]


,