عکس علیرضا حقیقی با دوست دخترش

شوخی دختران خارجی با علیرضا حقیقی + تصاویر

بلافاصله پس از پایان مسابقه، تصاویر و نوشته های جالبی در مورد تیپ سه بازیکن تیم ملی در توئیتر مشاهده شدند

اولین مسابقه تیم مرموز ایران در رقابت های جام جهانی، توجه فضای مجازی در سطح جهان را حداقل برای ساعاتی به سمت بازیکنان این تیم برگرداند.

بیشتر نگاه فرنگی ها البته شامل سرزنش هایی در باب بازی دفاعی و خسته کننده تیم ملی بودند اما عده ای نیز تحت تاثیر چهره بازیکنان ایرانی قرار داشتند.

شوخی دختران خارجی با علیرضا حقیقی

بلافاصله پس از پایان مسابقه، تصاویر و نوشته های جالبی در مورد تیپ سه بازیکن تیم ملی در توئیتر مشاهده شدند.

علیرضا حقیقی مرد اول این ستایش های ظاهری بود و جواد نکونام و خسرو حیدری نیز تا حدود زیادی مورد توجه جماعت نسوان آن طرف آبی قرار گرفتند. این تصویر یکی از نمونه های این واکنش هاست.

شوخی دختران خارجی با علیرضا حقیقی








عکس ازدواج الناز شاکردوست با یک بازیکن فوتبال

الناز شاکردوست بازیگر سینما و علیرضا حقیقی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب گذشته طی مراسمی عقد کردند. به گزارش خبرآنلاین، حقیقی، دروازهبان تیم فوتبال پرسپولیس است که از سه سال قبل با این سمت در تیم قرمزپوش پایتخت بازی میکند.شاکردوست هم از سال 1383 و با بازی در فیلم سینمایی «گل یخ» به کارگردانی کیومرث پوراحمد وارد سینما شد. او در این سالها در 25 فیلم سینمایی که اغلب فیلمهایی تجاری بودند بازی کرده است که از جمله این کارها میتوان به «بیوفا»، «کیش و مات»، «مجنون لیلی» و «عروس فراری» اشاره کرد.بیوگرافی علیرضا حقیقینام: علیرضا حقیقیتاریخ تولد: 12/2/1367پست: دروازبانشماره پیراهن: 13تیم های قبلی:زیر23 سال پرسپولیسعلیرضا حقیقی در سن 17 سالگی به تیم بزرگسالان پرسپولیس پیوست. او اولین بازی خود را در سال 85 مقابل سایپا انجام داد و در این بازی یک پنالتی حساس را نیز گرفت. زننده این پنالتی علی دایی بود. او در حال حاضر زیر نظر احمدرضا عابدزاده تمرین می کند. حقیقی در تمام مقاطع تیم ملی بجز بزرگسالان بازی کرده است. (زیر 14، زیر 17، زیر 20، زیر 23)“سابقه ی ملی”تیم ملی نونهالان- قهرمانی غرب آسیا(قطر- ۲۰۰۲) تیم ملی نوجوانان- یازدهمین دوره ی قهرمانینوجوانان آسیا (۲۰۰۴ ژاپن) تیم ملی جوانان- سی و چهارمین دوره ی قهرمانی جوانان آسیا(۲۰۰۶ هند)تیم ملی امید- پانزدهمین دوره ی بازیهای آسیایی(۲۰۰۶ قطر) “افتخارات ” ملی: نایب قهرمان نو نهالانغرب آسیا (۲۰۰۲ قطر) مدال برنز پانزدهمین دوره ی بازیهای آسیایی (۲۰۰۶ قطر) باشگاهی: فینالیستجام حذفی(۸۵-۸۴) با پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر ۸۶ـ۸۷با پرسپولیسبیوگرافی الناز شاکردوست:الناز شاكردوست در سال 1363 در يكي از محله هاي تهران چشم به دنيا گشود..در دوران دبستان عاشق بازيگري شد.دانشجوي تئاتراز دانشكده هنرو معماري دانشگاه تهران است. كلا انساني عجيبي است.. عاشق فوتبال است شبيه بازيگري ! مادر خود را بسيار دوست دارد. و عجيب ترين نكته در زندگي او دوست صميمي اوست.مدرک تحصیلی: دانشجوي تئاتر از دانشكده هنر و معماري دانشگاه آزاد تهران
با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد.
شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی – بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.
بله دوست صميمي او گوهر خير انديش است كه حداقل 30 سال از او بزرگتر است.به طور اتفاقي وارد سينما شد.به گفته كيومرث پوراحمد وقتي دنبال يك بازيگر حدودا 20 ساله ميگشته كه الناز رو ديده و از بازي وي كه در ان موقع در تئاتر بازي مي كرده خوشش امده و او را در فيلم گل يخ به عنوان بازيگر نقش اول بازي داده است. بازي هاي مختلف و نقش هاي مختلف كه از او ديديم او را يك بازيگر باهوش و با استعداد معرفي كرده است. بازي هاي متفاوت نظير يك دختر پولدار در عروس فراري … يك دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. يك دختر نسل سومي در چه كسي امير را كشت (بازي او در اين فيلم عالي بود..بسيار بهتر از نيكي كريمي . مهناز افشار و…)و بازي بسيار زيباي او در فيلم بي وفا(به عنوان يك دختر پايين خيابوني كه عمرا هيچ بازيگري نمي تونست اين نقش را به اين خوبي بازي كن).در اين سه سال و تا سن 22 سالگي بازي در 11 فيلم يك امار فوق العاده براي يك بازيگر است..منتقدين بسياري از همان اول از بازي او تعريف كرده اند.حتي هنرمنداني مانند مرحوم منوچهر نوذري از بازي وي تعريف كرده اند.. همچنين مهدي فخيم زاده كارگردان خوب كشورمان عنوان كرده است كه الناز شاكردوست به زودي بهترين بازيگر سينماي ايران خواهد شدمجموعه آثار:– گل یخ (کیومرث پوراحمد – 1383)
– مجردها (اصغر هاشمی – 1383)
– عروس فراری (بهرام کاظمی – 1383)
– چند می گیری گریه کنی؟ (شاهد احمدلو – 1384)
– قتل آن لاین (مسعود آب پرور – 1384)
– چه کسی امیر را کشت؟ (مهدی کرم پور – 1384)
– بی وفا (اصغر نعیمی – 1385)
– قاعده بازی (احمدرضا معتمدی – 1385)
– کارناوال مرگ (رضا اعظمیان – 1385)
– خدا نزدیک است (علی وزیریان – 1385)
جشنواره ها و جوایز:– کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از نهمین دوره جشن خانه سینما برای بازی در فیلم « مجردها » – 1384
– کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از دهمین دوره جشن خانه سینما برای بازی در فیلم « چه کسی امیر را کشت؟ »









زندگی‌نامه علیرضا "حقیقی"+تصاویر

علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران است و 25 سال سن دارد و به عنوان سنگربان اول ایران در جام جهانی 2014 به میدان رفت.

 "علیرضا حقیقی" (زاده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۷ - تهران) دروازه‌بان فوتبال اهل ایران است.

*پرسپولیس

علیرضا حقیقی زمانی که ۱۷ سال داشت در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۸۵ قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت کرد. او اولین بازی خود را در برابر سایپا وقتی که فرشید کریمی از بازی اخراج شد انجام داد و توانست ضربه پنالتی علی دایی را دفع کند.

در فصل بعد به دلیل وجود دروازه‌بانان ملی‌پوشی مانند حسن رودباریان مرد شماره یک تیم ملی ایران و مهدی واعظی، حقیقی تبدیل به یک نیمکت‌نشین و سکونشین شد و اغلب جایی در لیست ۱۸ نفره تیم نداشت تا اینکه در فصل ۸۷-۸۸ با مصدومیت میثاق معمارزاده در ابتدای فصل و مصدومیت و ناراضی بودن مسئولین فنی از مهدی واعظی توانست در اکثر بازی‌های پرسپولیس به عنوان مرد شماره یک بازی انتخاب شود و درون دروازه قرار گیرد.
روبین کازان

علیرضا حقیقی در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۲ با امضاء قراردادی ۴ ساله به باشگاه فوتبال روبین کازان روسیه پیوست.
*بازگشت به پرسپولیس علیرضا حقیقی پس از آنکه نتوانست فرصتی برای بازی در تیم روبین کازان پیداکند با قراردادی به مدت نیم فصل به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست. اما پس از تمام شدن قرار داد خود در نیم فصل اول به روبین کازان بازگشت. *تیم ملی علیرضا حقیقی در بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال فلسطین در سال ۱۳۸۹ یک نیمه در دروازه تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفت و اولین بازی ملی خود را تجربه کرد. او در ۵ رده ملی بازی کرده‌است که یک رکورد برای این بازیکن است. حقیقی اولین بار در مسابقات نونهالان غرب آسیا در قطر در سال ۱۳۸۱ برای تیم ملی بازی کرد که در آن زمان ۱۴ ساله بود. او در مسابقات نوجوانان آسیا در سال ۱۳۸۳ در ژاپن نیز بازی کرد و در سال ۱۳۸۵ در تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا در هند در ۳ بازی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت. حقیقی در همان سال به تیم ملی امید دعوت شد و در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ و مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ عضو تیم ملی امید بود. دروازه بان پرسپولیس در زمان مربیگری افشین قطبی برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد تا اینکه مقابل فلسطین اولین بازی ملی اش را انجام داد. علیرضا حقیقی در بازی اول تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ در برابر تیم ملی نیجریه در ترکیب تیم قرار گرفت و اولین دروازبان تاریخ فوتبال ایران شد که توانست دروازهٔ این تیم را در یک بازیِ جام‌جهانی بسته نگاه دارد. عکس‌های حقیقی را در زیر می‌بینیم:               





عکس های علیرضا حقیقی

alireza haghighi 15 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی

alireza haghighi 14 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی

alireza haghighi 13 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی

alireza haghighi 12 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی

alireza haghighi 10 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی

alireza haghighi 9 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی

alireza haghighi 8 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی

alireza haghighi 7 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی

alireza haghighi 6 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی

alireza haghighi 5 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی

alireza haghighi 4 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی

alireza haghighi 3 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی

alireza haghighi 2 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی

alireza haghighi 1 عکس و بیوگرافی علیرضا حقیقی