اقدام کثیف جوان دانشجو از مرد بی سواد در آبادان


جوان دانشجو وقتی متوجه بی سوادی مرد بازنشسته شد اقدام به برداشت میلیونی از حساب طعمه اش کرد.

به گزارش  رکنا، چندی پیش مردی با مراجعه به پلیس فتای آبادان از ماجرای برداشت میلیونی غیرمجاز از حساب بانکی اش خبر داد.

 

ماموران پلیس فتای آبادان در گام نخست تحقیقات پی بردند که فردی با فعال کردن رمز دوم کارت بانکی سالم 64 ساله که بازنشسته پالایشگاه آبادان است در مدت یک هفته اقدام به برداشت 10 میلیون تومان از حساب وی کرده است.

 

ماموران در کاوش های پلیسی متوجه شدند که عامل این برداشت ها با مراجعه به فروشگاه ها و با در دست داشتن شماره کارت و رمز دوم آن اقدام خرید کرده است.

 

در این مرحله ماموران به بررسی دوربین های مداربسته فروشگاه ها پرداختند توانست تصویر عامل این برداشت ها را که پسر جوانی است به دست بیاورند.

 

در حالیکه پسر جوان از سوی سالم شناسایی نشده بود تجسس های فنی آغاز شد و خیلی زود این پسر جوان که کیوان 24 ساله از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد است ردزنی شد.

 

همین کافی بود تا کیوان در عملیات پلیسی دستگیر شود و متهم ابتدا خود را بی گناه می دانست اما وقتی در برابر تصاویر دوربین مداربسته قرار گرفت لب به اعتراف گشود.

 

این دانشجوی جوان گفت: چند روز قبل پدرم خودرویی برای من خرید و در خیابان امیری در حال تردد بودم که در برابر مرد میانسالی قرار گرفتم که از من خواست تا برای انتقال پول به حساب دیگری کمکش کنم.

 

وی افزود: ابتدا قصد کمک داشتم اما وقتی مانده حساب مرد میانسال را گرفتم با حساب پر پولی روبرو شدم که وسوسه انگیز بود. به همین خاطر رمز دوم کارتش را فعال کردم و با برداشتن شماره کارتش در مدت یک هفته اقدام به برداشت 10 میلیون تومان از حساب "سالم" کردم.

 

پدر کیوان زمانیکه متوجه اقدام شرم آور پسرش شد با حضور در اداره پلیس عنوان کرد که برای گرفتن رضایت همه پول برداشتی را به حساب مرد بازنشسته واریز می کند.

 

بنا به این گزارش، با توجه به بازگردانده شدن پول سرقتی به صاحبش، کیوان به دلیل جنبه عمومی جرم( Crime )با قرار وثیقه روانه زندان( Prison )شد.