رضا کیانیان: به عنوان ایرانی عادت داریم خودمان را نابود کنیم


اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,رضا کیانیان

رضا کیانیان می‌گوید اساسا هر چیزی که در ایران موفق شود، بلافاصله عده‌ای کمر به نابودی‌اش می‌بندند، چون افرادی هستند که شغل‌شان حسادت است و اتفاقا شغل رایجی هم هست.

 به گزارش  خبرآنلاین، رضا کیانیان از امروز یکشنبه 17 بهمن همراه با هدایت هاشمی و بهاره رهنما روی صحنه تماشاخانه  می‌رود تا نخستین کارگردانی تئاترش را تجربه کند.

 

او در حاشیه یکی از جلسات تمرین نمایش «حرفه‌ای» نوشته دوشان کواچویچ، اشاراتی هم بازی‌اش در «شهرزاد» و حاشیه‌های پیش آمده برای این سریال داشت.

 

رضا کیانیان که این روزها برای ضبط سری دوم «شهرزاد» جلوی دوربین حسن فتحی می‌رود، در مورد این سریال و این که آیا تصویربرداری آن با تمرین و اجرای «حرفه‌ای» تداخل دارد یا خیر و همچنین در مورد حواشی به وجود آمده برای این سریال گفت: «تداخلی با یکدیگر ندارند. حول و حوش سریال «شهرزاد» حاشیه‌های زیادی به وجود آمد. اساسا هر چیزی که در ایران موفق شود بلافاصله باید نابود شود، چون عده‌ای هستند که شغل‌شان حسادت است و اتفاقا شغل رایجی هم  هست.»

 

او تاکید کرد: «ما به عنوان ایرانی عادت داریم خودمان را و هر چیز خوبی که در مملکت‌مان هست، نابود کنیم. مثلا اصغر فرهادی کاندیدای اسکار شده است، یعنی یکی از بزرگترین جایزه‌های هنری جهان را به دست آورده است و ما با او چگونه برخورد می‌کنیم!؟ بلاتشبیه خریم! خودمان با خودمان دشمن‌ایم و همیشه خود را غافلگیر می‌کنیم.»