بی خبری و نگرانی باشگاه استقلال از اقدام مربی انگلیسی!


اخبار ورزشی  ,خبرهای ورزشی ,باشگاه استقلال

در حالی که باشگاه استقلال به تازگی با رای فیفا به خاطر مطالبات گذشته این باشگاه به بازیکن خارجی محروم شده است، اقدام مربی انگلیسی این باشگاه نگرانی مدیران استقلال را در پی داشته است!

به گزارش مهر، «استیو جونز» مربی بدنسازی بود که ابتدای این فصل با درخواست علیرضا منصوریان به کادر فنی تیم استقلال اضافه شد تا آبی پوشان زیر نظر یک مربی انگلیسی کار بدنسازی را انجام بدهند. با این حال مشکلات مالی باشگاه استقلال و عدم پرداخت قرارداد جونز، باعث بروز اختلافات و مشکلاتی بین این مربی و باشگاه شد.

 

اعتراض جونز به پرداخت نشدن قراردادش هفته ها ادامه داشت و این مربی با ایستادن در کنار زمین، صرفا نظاره گر کار بازیکنان استقلال بود. او حتی در چند مسابقه هم غایب بود ولی برای اینکه دست استقلالی ها بهانه ندهد، بدون انجام دادن کار خاصی در تمرینات حضور می یافت.

 

تلاش علیرضا منصوریان هم برای حل مشکل این مربی ثمری نداشت. سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در همان مقطع زمانی اعلام کرد یک میلیارد تومان پولی که از حساب این باشگاه به خاطر بدهی مالیاتی برداشته شد، در واقع قرار بود به بازیکنان و اعضای خارجی استقلال از جمله استیو جونز پرداخت شود.

 

در نهایت جونز چند هفته پیش بخشی از مطالبات گذشته خود به علاوه قرارداد یکی، دو ماه بعد خود را از باشگاه دریافت کرد و به بهانه مرخصی به کشورش بازگشت اما هنوز به ایران نیامده است. موضوعی که باعث نگرانی باشگاه استقلال شده است.

 

حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اینکه آیا جونز قرار است دیگر به ایران بر نگردد؟ گفت: این مربی فعلا که به کشورش رفته است. بخش بین الملل و حقوقی باشگاه باید اقدامات لازم را درباره عدم حضور جونز انجام بدهد تا فردا روزی پرونده جدیدی برای استقلال در فیفا تشکیل نشود.

 

وی افزود: قطعا هیات مدیره به مدیرعامل ماموریت می دهد که خیلی صریح این موضوع را پیگیری کند تا حق استقلال ضایع نشود. جونز اعلام کرده به مرخصی می رود ولی با وجود اتمام تاریخ مرخصی هنوز برنگشته است. ممکن است مشکلاتی بوده که تا الان به ایران نیامده است. باید این موضوع پیگیری شود.