جشن مثلث موفقیت استقلال با پرچم ایران/


جشن مثلث موفقیت استقلال با پرچم ایران (عکس)

بازیکنان استقلال در پایان دیدار برابر السد که با برتری آنها در ضربات پنالتی همراه شد به جشن پرداختند.

به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان بار دیگر دیگر موفق شد از پلی آف دیگر در لیگ قهرمانان آسیا تیمش را به سلامت عبور دهد و در کنار او دو بازیکن باتجربه استقلال نیز توانستند پایانی خوش برای این تیم رقم بزنند. مهدی رحمتی در حالی که با هدر رفتن پنالتی امید ابراهیمی شرایط سختی برای صعود به این تیم و هواداران حاکم کرده بود، توانست با دستان نجات بخش خود آنها را به صعود امیدوار کند و در نهایت نیز این خسرو حیدری بود که با ضربه تمام کننده خود السد و ستاره هایش را مجبور به قبول شکست در استادیوم آزادی کرد.

 

در پایان بازی علیرضا منصوریان در کنار مهدی رحمتی و خسرو حیدری با پرچم ایران به جشن و شادی بابت این صعود بزرگ و راهیابی به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان پرداختند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

---------------------------------

 

تشکر شاگردان علیمنصور از ٨٠هزار استقلالی

بازیکنان استقلال بعد صعود از تمام هواداران حاضر در ورزشگاه تشکر کردند، هوادارانی شایسته و قابل تقدیر.

 

به گزارش ورزش سه، هواداران استقلال امشب کاری کردند کارستان! حمایت آن ها ٩٠ یا ١٢٠ دقیقه ای نبود، آنها تا لحظه شلیک خسرو هم نه، آنها تا دقایقی بعد از صعود هم علیمنصور و شاگردانش را تشویق کردند.

بعد از این صعود دراماتیک بازیکنان استقلال گوشه گوشه از استادیوم را نشانه گرفتند و از آنها تشکر کردند، یارانی که شاید اگر نبودند استقلال دچار مشکلات شدیدی می شد، به قول منصوریان: این صعود نوش جانشان!

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید