بیشتر خودروهای سنگین بی‌کیفیت‌اند


اخباراقتصادی,خبرهای  اقتصادی, خودروهای سنگین

گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در دی ماه امسال نشان می‌دهد که بیشتر خودروهای سنگین تولیدی در کشور همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار دارند.

 به گزارش ایسنا، براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه اتوبوس‌های تولیدی در خودروسازان داخلی تنها کیفیت یک اتوبوس مورد بررسی قرار گرفته است.

 

بر این اساس اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال شرکت عقاب افشان در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

 

اما در گروه کامیونت‌های تولیدی در دی ماه امسال، کامیونت ایسوزو NPR۷۵K شرکت بهمن دیزل سه ستاره کیفی کسب کرده است. دو کامیونت الوند و فاو شرکت‌های سایپا دیزل و سیبا موتور نیز در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

 

در گروه کامیون‌های تولیدی در دی ماه امسال نیز، دو کامیون ایسوزو FVR و کامیون بنز WH شرکت‌های بهمن دیزل و ایران خودرو دیزل نیز در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

 

اما در گروه کشنده‌های تولیدی در دی ماه امسال، دو کشنده بنز آکسور و اسکانیا G۴۱۰ شرکت‌های ایران خودرو دیزل و ماموت دیزل چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

 

دو کشنده فوتون AUMAN H۴ و البرز شرکت‌های ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل نیز در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

 

در مدل ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره کسب می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.