پیروزی شیرین پرسپولیس تلخ شد/ گام بلند سرخ‌ها برای قهرمانی لیگ


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پرسپولیس ۳ - تراکتورسازی صفر؛

پیروزی شیرین پرسپولیس تلخ شد/ گام بلند سرخ‌ها برای قهرمانی لیگ

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر تراکتورسازی گام بلندی برای رسیدن به عنوان قهرمانی برداشت و با روحیه‌ای بالا به دربی خواهد رفت. البته این تیم یک اخراجی هم داشت.

به گزارش مهر، آخرین دیدار از هفته بیستم شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه بین تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی با برتری ۳ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. مهدی طارمی(۲)، رامین رضاییان(۲۴) و وحید امیری(۶۴) برای پرسپولیس گل زدند.

 

 تراکتورسازان در حالی گام در این میدان گذاشتند که چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشتند. این تیم چند بازیکن مصدوم و محروم داشت و به خاطر محرومیت از سوی فیفا نمی توانست از نوراللهی، بیک زاده و عالیشاه استفاده کند. 

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، رامین رضاییان(۹۳ سامان نریمان جهان)، محسن مسلمان، سروش رفیعی(۸۲ صادق محرمی)، مهدی طارمی و وحید امیری.

 

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، هادی کاظمی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، جاسم کرار، شهرام گودرزی(۲۹ لوسیانو ادینیو)، محمد نوری، فرزاد حاتمی، محمد ابراهیمی و مهدیزاده.

 

* دقیقه ۹۳: فرزاد حاتمی به خطا روی بازیکن پرسپولیس کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد.

 

*  دقیقه ۸۷: درگیری بین کامیابی نیا و حاتمی باعث شد داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان بدهد که به خاطر این کارت کامیابی نیا سه اخطاره شد و دربی را از دست داد. وی به خاطر ادامه اعتراض هایش از داور کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد.

 

* دقیقه ۸۲ : سرمربی پرسپولیس سروش رفیعی را از زمین بیرون کشید و صادق محرمی را به جای وی به میدان فرستاد.

 

* دقیقه ۷۶ : مهدی طارمی پشت مدافعان تراکتورسازی صاحب موقعیت خوبی شد که تحت فشار مدافعان حریف توپ را به بیرون زد.

 

* ۷۲ : خطایی که روی مهدی طارمی صورت گرفت پرسپولیس را صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه کرد که این ضربه را رضاییان زد و توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

 

* دقیقه ۶۷: پرسپولیسی ها که در ضد حملات خطرناک بودند توسط مهدی طارمی صاحب یک موقعیت خوب دیگر شدند که پاس عرضی این بازیکن از مقابل دروازه خالی و وحید امیری به بیرون رفت.

 

* دقیقه ۶۴ : پرسپولیس در یکی از معدود حملاتش از سمت راست به دروازه حریف نزدیک شد و سروش رفیعی توپ عالی را روی دروازه ارسال کرد که وحید امیری با ضربه سر زیبا گل سوم را به ثمر رساند.

 

* دقیقه ۶۰ : تراکتورسازی که در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بازی کرد رو به ارسال  های بلند آورد تا شاید بتواند دروازه حریف را باز کند.

 

* دقیقه ۵۵ : پرسپولیس توانست با حفظ توپ سرعت ابتدای نیمه دوم تراکتورسازی را بگیرد و بازی را به تعادل بکشاند. 

 

* دقیقه ۴۸ : پرسپولیس در اولین موقعیت جدی نیمه دوم خود توسط وحید امیری ضربه محکمی را به سمت دروازه حریف زدند که اخباری این توپ را دفع کرد.

 

* دقیقه ۴۷ : شروع نیمه دوم با حملات تراکتورسازی همراه بود. شاگردان قلعه نویی با عطش بیشتری به دنبال رسیدن به گل بودند.

 

* دقیقه ۴۴ : سروش رفیعی در صحنه ای که برای زدن توپ به هوا برخواست با ضربه زانوی هادی محمدی به کمرش نقش بر زمین شد و از درد به خودش پیچید و به بیرون زمین منتقل شد.

 

* دقیقه ۳۱  : پرسپولیس صاحب یک موقعیت ایده آل دیگر برای گلزنی شد که مهدی طارمی در موقعیتی عالی توپ را به بدن دروازه بان حریف کوبید.

 

* دقیقه ۲۹: امیر قلعه نویی اقدام به اولین تعویض کرد و لوسیانو ادینهو را به جای شهرام گودرزی وارد زمین کرد.

 

* دقیقه ۲۴: پرسپولیسی ها در معدود موقعیت های بعد از گل وارد محوطه جریمه حریف شدند و پس از آنکه طارمی و امیری نتوانستند توپ را وارد دروازه کنند، رامین رضاییان با ضربه پای چپ گل دوم را به ثمر رساند.

 

* دقیقه ۲۰ : تراکتورسازی از سمت راست خود و نزدیک به محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را کرار جاسم روی دروازه ارسال کرد و مدافعان میزبان توپ را دفع کردند.

 

* دقیقه ۱۵: شاگردان برانکو برای آرام کردن بازی اقدام به دادن پاس های کوتاه پرتعداد در زمین خود شدند و قصد داشتند میل تهاجمی حریف را بگیرند.

 

* دقیقه ۱۲ : تیم تبریزی در ادامه تلاشش برای رسیدن به گل تساوی چند اوت را روی دروازه میزبان پرتاب کرد اما ثمری برای این تیم نداشت.

 

* دقیقه ۱۱: تراکتورسازی صاحب نخستین موقعیت جدی خود شد اما عجله بازیکنان این تیم باعث شد مدافعان پرسپولیس توپ را دفع کنند.

 

* دقیقه ۱۰: مصدومیت محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتورسازی برای لحظاتی بازی را متوقف کرد.

 

* دقیقه ۷ : تراکتورسازی برای رسیدن به گل تساوی عجله زیادی داشت که بازیکنان پرسپولیس با علم به این موضوع سعی در حفظ توپ داشتند.

 

* دقیقه ۵ : بعد از گل پرسپولیس بازی آرام شد و سرخپوشان تهرانی سعی در حفظ توپ در میانه زمین داشتند.

 

* دقیقه ۲ : پرسپولیسی ها برای اولین بار وارد محوطه جریمه حریف حاضر شد و در یک رفت و برگشت مهدی طارمی در موقعیتی تک به تک دروازه تراکتورسازی را باز کرد. کادر فنی و نیمکت نشینان تراکتورسازی به این صحنه اعتراض داشتند و معتقد بودند طارمی در آفساید بوده است.