عکس| سوت بلبلی و سلفی عجیب رامبد جوان


عوامل فیلم سینمایی «نگار» امروز یکشنبه 17 بهمن برای اکران این فیلم در پردیس سینمایی ملت حاضر شدند. این حضور با حرکات عجیب رامبد جوان همراه بود.

به گزارش خبرآنلاین، رامبد جوان بعد از ساخت سه فیلم کمدى، چهارمین فیلمش «نگار» را بر اساس طرحى از خودش به نویسندگى احسان گودرزى در ژانر پلیسى معمایى ساخت.

 

فیلم سینمایی «نگار» امروز یکشنبه 17 بهمن با حضور عواملش در پردیس سینمایی ملت اکران شد که با حرکات عجیب رامبد جوان از جمله دراز کشیدن روی زمین برای گرفتن سلفی و سوت بلبلی‌اش همراه بود. 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

عوامل «نگار» عبارتند از رامبد جوان (کارگردان)، احسان گودرزى (نویسنده) و نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، علیرضا آقاخانی، محمود کریمی، ایلیا کیوان، شایان کامروز و عیسی حسینی (بازیگران).

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «نگار دختر خانواده ای نیمه مرفه و اصیل است. پدر لوطی او در یک معامله اقتصادی شکست خورده و به خاطر فشارهای زیاد مرده است. این تحلیلی است که پلیس نسبت به مرگ او اعلام می کند. اما نگار این تحلیل را باور ندارد و تصمیم می‌گیرد که روزهای آخر پدر را مرور کند تا به اصل ماجرا پی ببرد.»