تراکتورسازی تهدید به کناره گیری از لیگ برتر کرد!


اخبار  ورزشی ,خبرهای   ورزشی, تراکتورسازی

 در آستانه بازی حساس پرسپولیس با تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر، رسانه یکی از کشورهای عربی مدعی شد تراکتوری‌ها تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر کرده‌اند!

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز امروز یکشنبه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه تحت تاثیر اتفاقات عجیب و غریب چند روز گذشته قرار گرفته است. از یک سو تراکتورسازی با حکم فیفا نه تنها از خرید بازیکن تا سال آینده محروم شده است، بلکه حتی حق استفاده از نفرات جدید خود را ندارد و امکان کسر امتیاز از این تیم هم وجود دارد. از سوی دیگر، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه این مسابقه حساس، حملات تندی را به برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس داشت و تاکید کرد که از پرسپولیس بازیکنی را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد.

 

در این اوضاع آشفته، رسانه یکی از کشورهای عربی هم که در امارات فعالیت می کند خبر عجیبی را منتشر کرده است تا به نوعی از این «آب گل آلود» فوتبال ایران ماهیگیری کند.

 

سایت ارم نیوز در خبر خود مدعی شده که تراکتورسازی تهدید به کناره گیری از لیگ برتر فوتبال کرده است. این سایت بدون نام بردن از منبع خبری خود و به نقل از رسانه های ایرانی، نوشته است: «تراکتورسازی تبریز روز شنبه و در آستانه بازی مهم با پرسپولیس صدرنشین تهدید به کناره گیری از لیگ برتر کرده است. باشگاه تراکتورسازی به خاطر ترس از آسیب هواداران و بازیکنانش توسط هواداران حریف، خواهان برگزاری بازی با پرسپولیس خارج از شهر تهران شده و این درخواست را مطرح کرده است»!