تصویری از ژاوی که او را با ماشین پلیس بردند!


ستاره اسپانیایی سابق بارسلونا و فعلی السد قطر به محض ورود به فرودگاه امام خمینی با استقبال قابل توجه هواداران‌اش مواجه شد و نتوانست با اتوبوس به سمت هتل برود.

به گزارش ورزش سه، پرواز کاروان تیم السد قطر حدود ساعت 21:40 امشب در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین نشست و به محض ورود مردم ایران و به ویژه طرفداران بارسلونا که مدت‌ها انتظار حضور ژاوی ستاره بزرگ السد را داشتند شروع به تشویق او کردند و جو فرودگاه را برهم زدند.

 

با ورود ژاوی به فرودگاه امام علاقه‌مندان به این بازیکن به سمت او هجوم بردند و از عوامل امنیت تا مردم و مسافران، همه شروع به سلفی گرفتن با او کردند که ادامه یافتن و افزایش تعدادشان موجب ترس ستاره السد شد.

 

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی السد هم با هواداران ژاوی گفت‌وگو کرد و به آنها اعلام نمود این اتفاقات موجب ترس این بازیکن شده است؛ پورعلی‌گنجی پس از لحظاتی صحبت با استقبال کنندگان از آنها خواست تا اجازه بدهند ژاوی از فرودگاه امام خمینی خارج شود اما همچنان هواداران او مشغول عکس گرفتن بودند.

 

ژاوی که از استقبال هوادارانش شوکه شده بود توسط نیروی انتظامی به مکانی برده شد تا تعداد جمعیت کمتر شود؛ بالاخره بعد از 20 دقیقه معطلی ستاره سابق بارسلونا در فرودگاه امام و آرام شدن جو، او نتوانست با اتوبوس السد به هتل محل اقامت‌شان در تهران برود و به همراه پورعلی‌گنجی با ماشین نیروی انتظامی موفق به خروج از بین استقبال کنندگان شد.

 

السد قطر سه‌شنبه شب هفته جاری در ورزشگاه آزادی دیدار مهم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را با استقلال برگزار می‌کند که پیش‌بینی می‌شود علاوه بر هواداران نماینده ایران، تماشاگران بارسلونایی هم برای تشویق ژاوی به استادیوم بروند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید