بیانی :هنوز حسرت ستاره سوم از دست رفته استقلال در آسیا را می‌خورم


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , بیانی

کاپیتان سابق استقلال گفت: حتی اگر السد را هم ببریم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کار دشواری خواهیم داشت.

شاهین بیانی در گفتگو با  مهر در خصوص دیدار آسیایی آبی پوشان اظهار داشت: قطری ها سالهاست روی ورزش خود سرمایه گذاری کرده اند تا حرف هایی برای گفتن داشته باشند. البته در فوتبال هنوز نتوانسته اند به خواسته ها و ایده آل های شان برسند. اما آنها از اهداف خود پا پس نمی کشند. السد یکی از بهترین و ریشه دار ترین باشگاه های قطری محسوب می شود که به لحاظ مالی می توان آن را یکی از متمول ترین تیم های آسیایی هم دانست.

 

وی گفت: حضور ژاوی در این تیم نشان می دهد که آنها برای موفقیت های داخلی و آسیایی برنامه ریزی های کلانی داشتند و اهداف بلند مدت و بزرگ برای خودشان ترسیم کرده اند. اینها را نگفتم که دل استقلالی ها را خالی کنم. چون فوتبال ایرانی به ذاته از فوتبال کشورهای حوزه خلیج بالاتر است. اما واقعیت این است که این بازی اصلا نمی تواند یک بازی ساده برای آبی پوشان باشد.

 

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تیم ما می تواند با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت هوادارانش از سد تیم السد عبور کرده و به مرحله بعدی برسد. اما شرایط فوتبال ما الان به گونه ای نیست که خیلی برای موفقیت های بعدی آمادگی داشته باشیم. مگر آن که شرایط خاصی در طول بازی ها برای ما پیش بیاید. کارمان برابر السد سخت است اما اگر به مرحله گروهی این مسابقات برسیم کارمان بسیار سخت تر خواهد شد. 

 

کاپیتان تیم قهرمان آسیای استقلال در سال ۹۰ بیان داشت: تیم ما در سال ۹۰ قهرمان آسیا شد و در سال ۹۱ هم به فینال رسید و در حالی که سه بازیکن اصلی و تاثیرگذارمان مثل نامجو مطلق، قلعه نویی و شاهرخ بیانی را نداشتیم در فینال با ضربات پنالتی مغلوب الهلال شدیم تا توفیق دو قهرمانی پیاپی در آسیا و گرفتن ستاره سوم را از دست بدهیم. تنها حسرت ورزشی من همین از دست دادن ستاره سوم آسیا است. هنوز افسوس آن را می خورم.

 

بیانی در ادامه خاطرنشان ساخت: شاید خیلی ها از این استقلال و از علی منصوریان توقع قهرمانی داشته باشند. اما من معتقدم اگر در پایان فصل از یک تا چند بازیکن جوان که توسط منصوریان به سطح اول فوتبال ایران معرفی شوند، این را می توان برای او و این تیم موفقیت دانست.

 

مدافع سابق آبی پوشان گفت: وظیفه ما پیشکسوتان نیز در این روزها حمایت از تیم مان است. بهرحال موفقیت‌های این تیم مال ما هم هست. دست کم این که با موفقیت های این تیم ما هم دل مان شاد می شود و با شکست های آن غمگین می شویم. مردم هم در کوچه و خیابان در خصوص نتایج با ما صحبت می کنند. من دوست دارم بعنوان پیشکسوت استقلال سرم را بالا بگیرم.