افتتاح ایده - گالری شهر اصفهان در ارگ جهان نما - فیلمهای هفته نکوداشت اصفهان در ارگ جهان نما در اصفهان

برگزیده ها اولین اتاق فکر مجهز به گالری آثار هنری در اصفهان افتتاح می شود. فیلمهای هفته نکوداشت اصفهان در ارگ جهان نما در اصفهان

فیلمهای هفته نکوداشت اصفهان در ارگ جهان نما در اصفهان

برگزیده ها: افتتاح ایده

,افتتاح,ایده,گالری,[categoriy]

 مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اعلام این خبر گفت: این برای اولین بار است که در ایران وارد حوزه ترکیبی بین نظریه پردازی و اثر هنری می شویم.
محمد علی ا یزد خواستی ادامه داد: اثر هنری در ذات خود دارای خلاقیت زیادی است و می توان این منبع خلاقیت را به شهر منتقل کرد. هدف از تشکیل ایده گالری این است که خلاقیت نهفته در اثر هنری به عامل محرک انسانی تبدیل شود، به این معنی که ایده پرداز در معرض اثر هنری قرار گرفته و بتواند به سادگی ایده پردازی نماید.
به گزارش برگزیده ها وی ایده – گالری را عامل محرک ذهن دانست و گفت: با تحریک ذهن در مجاورت اثر هنری، ذهن انسان و قدرت خیالش فعال تر می شود و این عامل اصلی ترکیب اتاق فکر و گالری بوده است. تشکیل اتاق فکر در یک گالری برای اولین بار است که در ایران اتفاق می افتد، به این صورت که در وسط یک گالری اتاق فکر تشکیل می شود.
ا یزد خواستی در تشریح شیوه عمل ایده گالری گفت: افرادی که برای تماشای نمایشگاه ها و گالری های هفتگی در محل ایده – گالری حضور پپدا می کنند، می توانند ایده‌ها و نظریات خود را به اتاق فکر ارائه دهند و خود نیز شرکت کننده در آنها باشند. این امر یک تقابل دو طرفه برای حضار در اتاق فکر است که می توانند هم از نبوغ هنرمندان و خالقان آثار هنری و هم از ایده های بازدید کنندگان آثار هنری استفاده نمایند.
ایده – گالری اصفهان روز 5 اردیبهشت ساعت 17 همراه با نمایشگاه عکس خلاقه اصفهان که مجموعه ای از آثار منتخب عکاسان اصفهان ی است در ارگ جهان نما افتتاح می شود./

,افتتاح,ایده,گالری,[categoriy]


,