برانکو: می‌خواهیم نشان دهیم که ما بهترین هستیم/


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 برانکو: می‌خواهیم نشان دهیم که ما بهترین هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش یک داربی واقعی را برده است.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ پس از برد پرگل مقابل تراکتورسازی درباره این دیدار اظهار کرد: بازی با نتیجه ۳ بر صفر به اتمام رسید. خوشحالیم که توانستیم با این برد پرگل تماشاگران خود را شاد کنیم. این یک دربی واقعی بود. این پیروزی چیزی بود که یک مربی را خوشحال می‌کند و توانستیم با استحقاق و شایستگی تمام، برنده این دیدار باشیم.

 

وی ادامه داد: این پیروزی برای ما حکم ۴ امتیاز داشت. می‌دانیم تراکتورسازی با مشکل بزرگی روبه‌رو است و من قلعه نویی را درک می‌کنم اما ما می‌خواهیم نشان بدهیم که در زمین بهترین هستیم و می‌توانیم قهرمان لیگ شویم.

 

برانکو درباره شرایط بازی نیز گفت: طبیعی است که زدن 2 گل می‌تواند شوکی برای حریف باشد وهمین باعث شد به ما اعتماد به نفس بدهد. مهم تر از همه چیز این بود که بازیکنان ما روند کار را از دست ندادند و اصلا شل نشدند. بازیکنان من می‌دانستند که اگر کوتاهی کنند خطرناک می‌شود.93 دقیقه با نظم ادامه کار کردند ومن باید به همه تبریک بگویم.

 

او ادامه داد:هنوز هیچ چیز تمام نشده است و ما یک اختلاف امتیاز خوبی نسبت به تیم های دیگر داریم اما نمی‌توانیم برای قهرمانی مطمئن باشیم

 

برانکو در پایان گفت: درباره غیبت کمال مامیبابی نیا در دربی نیز گفت:فردا درباره این موضوع تصمیم خواهیم گرفت.

-------------------------------

قلعه‌نویی: پرسپولیس خیلی از ما بهتر بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است پرسپولیس بهتر از تراکتورسازی بازی کرده و پیروزی حقش بود.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد:‌ همه از این بازی لذت بردند. واقعیت این است پرسپولیس از ما خیلی بهتر بود. ما هم ۱۰ بازیکن‌مان را نداشتیم.

 

وی افزود: قرار نبود از بازیکن مصدوم در بازی امروز استفاده کنیم. دو سه بازیکن‌مان هم محروم شدند اما در مجموع بازی زیبایی بود و همه لذت بردند. امروز ۸-۹ یار اصلی ما در زمین حضور نداشتند.

 

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: بازیکنانی مثل ایران پوریان و شهرام محمدی در زمین حضور فیزیکی داشتند اما در واقع در زمین نبودند چرا که آن‌ها مدتی را با ما تمرین نمی‌کردند و ما از آن‌ها خواهش کردیم امروز بازی کنند و از آن‌ها تشکر هم می‌کنم.

 

سرمربی تراکتورسازی درباره رای فیفا به محرومیت این تیم در پنجره نقل و انتقالات ادامه داد: فکر نمی‌کنم رای صادر شده تغییر کند. پنجره نقل و انتقالات بسته شد و ما باید با همین ظرفیت ادامه دهیم.

 

وی درباره داوری گفت: به جز صحنه اول که کارشناسان باید آن را قضاوت کنند، به گروه داوری تبریک می‌گویم زیرا قضاوت خوبی را داشتند. پرسپولیس بهتر از ما بود و توانست با پیروزی مقابل ما، فاصله امتیازی‌اش را زیاد کند و ما از کورس عقب افتادیم و به آن‌ها تبریک می‌گویم.